Baltazar, toen en nu
Nee, dit was de kat die ik van hun had gekocht die achteraf dus heel erg ziek bleek te zijn (stom want als je die foto's ziet dan zie je ook wel dat ie ziek is, maar goed, anders was die nu waarschijnlijk dood geweest)
De kat die ik van hun zou krijgen zit ergens in Oostenrijk ofzo.. Heb mn advocaat er achteraan gestuurd voor een schadevergoeding, maar ze begonnen me op een gegeven moment uit te schelden als dierenmishandelaar en ik had Ballie ziek gemaakt enz.. dus toen heeft mn advocaat gezegd van, de verzekering keert jou het schadebedrag wel uit en lat die lui maar lekker zitten..
Maar via de fokvereniging worden ze waarschijnlijk gedegradeerd en krijgen ze geen stamboekpapieren meer bij hun kittens..dus ergens toch nog een beetje gerechtigheid
De kat die ik van hun zou krijgen zit ergens in Oostenrijk ofzo.. Heb mn advocaat er achteraan gestuurd voor een schadevergoeding, maar ze begonnen me op een gegeven moment uit te schelden als dierenmishandelaar en ik had Ballie ziek gemaakt enz.. dus toen heeft mn advocaat gezegd van, de verzekering keert jou het schadebedrag wel uit en lat die lui maar lekker zitten..
Maar via de fokvereniging worden ze waarschijnlijk gedegradeerd en krijgen ze geen stamboekpapieren meer bij hun kittens..dus ergens toch nog een beetje gerechtigheid

Ctje 

Kijk zo heeft zo'n fokvereniging wel degelijk nut, toch knullig als je gedegradeerd wordtMiekjuh schreef:Nee, dit was de kat die ik van hun had gekocht die achteraf dus heel erg ziek bleek te zijn (stom want als je die foto's ziet dan zie je ook wel dat ie ziek is, maar goed, anders was die nu waarschijnlijk dood geweest)

Nee daarom, al verbaasde ik me er wel over dat de fokvereniging zo hard ingrijpt, ben wel benieuwd wat voor andere klachten ze nog over hun gehad hadden. Neem aan dat ze voor alleen mijn klacht hun niet hadden gedegradeerd namelijk..Ydel schreef:niets erger voor een fokker inderdaad om gedegradeerd te worden hihi!!
Ctje