Baltazar, toen en nu

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Julie
Contacteer:

Bericht door Julie » di 13 nov 2007, 16:32

Wat een verschil zeg! Gelukkig dat hij er nu veel beter uit ziet!:D Hij treft maar met zulke eigenaars;)
! *Live for the moment* ! B + 10!
Mieke

Bericht door Mieke » wo 14 nov 2007, 11:12

Nee, dit was de kat die ik van hun had gekocht die achteraf dus heel erg ziek bleek te zijn (stom want als je die foto's ziet dan zie je ook wel dat ie ziek is, maar goed, anders was die nu waarschijnlijk dood geweest)

De kat die ik van hun zou krijgen zit ergens in Oostenrijk ofzo.. Heb mn advocaat er achteraan gestuurd voor een schadevergoeding, maar ze begonnen me op een gegeven moment uit te schelden als dierenmishandelaar en ik had Ballie ziek gemaakt enz.. dus toen heeft mn advocaat gezegd van, de verzekering keert jou het schadebedrag wel uit en lat die lui maar lekker zitten..

Maar via de fokvereniging worden ze waarschijnlijk gedegradeerd en krijgen ze geen stamboekpapieren meer bij hun kittens..dus ergens toch nog een beetje gerechtigheid ;)
Ctje :)
Mir

Bericht door Mir » wo 14 nov 2007, 16:04

Miekjuh schreef:Nee, dit was de kat die ik van hun had gekocht die achteraf dus heel erg ziek bleek te zijn (stom want als je die foto's ziet dan zie je ook wel dat ie ziek is, maar goed, anders was die nu waarschijnlijk dood geweest)

De kat die ik van hun zou krijgen zit ergens in Oostenrijk ofzo.. Heb mn advocaat er achteraan gestuurd voor een schadevergoeding, maar ze begonnen me op een gegeven moment uit te schelden als dierenmishandelaar en ik had Ballie ziek gemaakt enz.. dus toen heeft mn advocaat gezegd van, de verzekering keert jou het schadebedrag wel uit en lat die lui maar lekker zitten..

Maar via de fokvereniging worden ze waarschijnlijk gedegradeerd en krijgen ze geen stamboekpapieren meer bij hun kittens..dus ergens toch nog een beetje gerechtigheid ;)
Kijk zo heeft zo'n fokvereniging wel degelijk nut, toch knullig als je gedegradeerd wordt :D .
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 14 nov 2007, 17:33

jeetje wat een lui zeg, goed dat de fokvereniging hun nu degradeert, want zo ga je niet met dieren en mensen om :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mieke

Bericht door Mieke » wo 14 nov 2007, 18:54

Ja ze hadden meer klachten over hun gehad, dus heb de fokvereniging ook alvast gewaarschuwd dat ze waarschijnlijk heel wat excuusjes gaan verzinnen, als ik al als dierenmishandelaar afgeschilderd word ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 14 nov 2007, 19:11

nou ik vind het heel verstandig van je dat je ze ingelicht hebt en als er dan nog meer klachten komen, dan sta je in ieder geval niet alleen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Ydel

Bericht door Ydel » wo 14 nov 2007, 22:01

*o/* *o/*
al krijg je je nieuwe baby er niet mee terug, wat je zegt wel een beetje gerechtigheid!!

niets erger voor een fokker inderdaad om gedegradeerd te worden hihi!!
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 16 nov 2007, 11:31

plopper de plof! Wat een lieverd zeg!
Mieke

Bericht door Mieke » vr 16 nov 2007, 17:50

Ydel schreef:niets erger voor een fokker inderdaad om gedegradeerd te worden hihi!!
Nee daarom, al verbaasde ik me er wel over dat de fokvereniging zo hard ingrijpt, ben wel benieuwd wat voor andere klachten ze nog over hun gehad hadden. Neem aan dat ze voor alleen mijn klacht hun niet hadden gedegradeerd namelijk..
Plaats reactie