Teddybeertjes
Nu weet ik het!!
Het was eerst Cambrecht die kwam, toen Cai en daarna Cos en Cigir.
Ik keek laatst wel op toen ik er was te voeren, ze waren alweer zo gegroeid!!
Zijn mooie foto's, zijn nu wel heel erg scherp, hihi..
Ik geloof dat ik Cigir het leukste vindt, al lijkt hij ook wel erg op Cai hoor af en toe, maar die twee vind ik het leukste!!
Het was eerst Cambrecht die kwam, toen Cai en daarna Cos en Cigir.

Ik keek laatst wel op toen ik er was te voeren, ze waren alweer zo gegroeid!!
Zijn mooie foto's, zijn nu wel heel erg scherp, hihi..
Ik geloof dat ik Cigir het leukste vindt, al lijkt hij ook wel erg op Cai hoor af en toe, maar die twee vind ik het leukste!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Prachtige foto's! En ook allemaal extreem mooie koppie's
Krijgen we binnenkort ook nog wat Che te zien (ik blíjf zeuren hoor
), Blijven die eigenlijk de hele winter buiten?

Krijgen we binnenkort ook nog wat Che te zien (ik blíjf zeuren hoor

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
haha, nee als het goed is komen die binnenkort weer naar het "vaste" land. Dan zullen ze wel ergens anders op een land terecht komen. En dan kunnen we wel eens een paar foto's van Che schieten. en de rest natuurlijk.
Cigir, vind ik de mooiste van dit cluppie. Die alleen kontje had iets langer gemogen maar verder. die heeft gewoon het meeste uitstraling voor mij.
(En cai is gewoon een schatje met een babyface. hehe)
Cigir, vind ik de mooiste van dit cluppie. Die alleen kontje had iets langer gemogen maar verder. die heeft gewoon het meeste uitstraling voor mij.
(En cai is gewoon een schatje met een babyface. hehe)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik ga denk ik voor Cai, zó ongelooflijk snoezig!! Wie is die rechtse op foto 23?
Baranna 13-5-2006
Die ene zin heb je ook niet van jezelf Janna
:P
Maar Cigir vind ik ook de meest aparte kop hebben, lichte voorpluk, donkere neus...maar heb ik al gevonden vanaf het moment dat hij in Wanneperveen was.
Die Unsharp Mask (en bij PSP kun je het krijgen via Sharpen) geeft inderdaad de kleine fotos net even wat mooiere scherpte, al had ik het eerder eens gebruikt en toen werd het dus absoluut niét mooi (korrelig - http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hlight=sas). Op groot formaat fotos gebruik ik het eigenlijk nooit, omdat het dan zo lelijk korrelig wordt op de afdruk.

Maar Cigir vind ik ook de meest aparte kop hebben, lichte voorpluk, donkere neus...maar heb ik al gevonden vanaf het moment dat hij in Wanneperveen was.
Die Unsharp Mask (en bij PSP kun je het krijgen via Sharpen) geeft inderdaad de kleine fotos net even wat mooiere scherpte, al had ik het eerder eens gebruikt en toen werd het dus absoluut niét mooi (korrelig - http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hlight=sas). Op groot formaat fotos gebruik ik het eigenlijk nooit, omdat het dan zo lelijk korrelig wordt op de afdruk.
Geluk is de vrucht van intens werk
Gisteren was ik er om te voeren en toen heb ik even echt goed gekeken..
Die met dat donkerste hoofd is dan zeker Cambrecht.. Die andere dus definitely Cos.
Toen heb ik naar Cigir en Cai gekeken en ja, Cigir heeft een korte kont, dan is die van Cai mooier!! Ik wist nu ook zeker dat het Cai was door de pluk, hihi.. Maar ze stonden tegenover elkaar en kon er mooi vanaf de zijkant naar kijken en ja dan zie je goed het verschil.. Cigir is ook wat roder oranjeger, of niet??
Die met dat donkerste hoofd is dan zeker Cambrecht.. Die andere dus definitely Cos.
Toen heb ik naar Cigir en Cai gekeken en ja, Cigir heeft een korte kont, dan is die van Cai mooier!! Ik wist nu ook zeker dat het Cai was door de pluk, hihi.. Maar ze stonden tegenover elkaar en kon er mooi vanaf de zijkant naar kijken en ja dan zie je goed het verschil.. Cigir is ook wat roder oranjeger, of niet??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een leuk stel zijn het toch.
Heerlijk zo met zijn alle lekker groot worden.
Ze zien er allemaal goed uit.
Heerlijk zo met zijn alle lekker groot worden.
Ze zien er allemaal goed uit.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/