sollicitatie(updateje p2)
- Margot van Rins
- Moderator
- Evaliensvenna
- Contacteer:
nog 1 gemaakt, eigen foto's, eigen ontwerp en eigen fantasie!

Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- Evaliensvenna
- Contacteer:
pfff, dat was heftige sollicitatie zeg! Deze man zocht je zwakke plek en ging daar lekker op door. Maar ik bleef stevig in me schoenen staan. Ze zoeken iemand met diploma's en ervaring, tja die heb ik niet ik zit elke avond met een boek op me knieen zelf te leren, een zolder hobbyist noemde hij dat. Eind van de week hoor ik of ik voor 2e gesprek mag komen. Ik weet niet of het wat word. Hij vond me advertentie's wel erg goed! Maar misschien was ik daar wel half jaar mee bezig geweest, zei hij. (1 middag in werkelijkheid maar bewijs dat maar)

Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Dat ie je advertenties erg goed vond, dáár gaat het toch om?! Diploma's zeggen eigenlijk helemaal niet zo veel.
En als ie je niet geloofd dat je maar een halve middag met die advertenties bezig bent geweest vraag je hem toch een proefopdracht? Dan kun je jezelf bewijzen!
Ik denk nog steeds dat je deze baan wel binnen sleept

En als ie je niet geloofd dat je maar een halve middag met die advertenties bezig bent geweest vraag je hem toch een proefopdracht? Dan kun je jezelf bewijzen!
Ik denk nog steeds dat je deze baan wel binnen sleept

Wauw, ik vind je advertenties echt super zeg. Moet je echt wel crea voor zijn. Volgens mij ben je geknipt voor de baan. En diploma's, ach hoeveel mensen zijn er niet die het zonder diploma's ook kunnen. En door middel van cursussen en certificaten kun je altijd "officieel" ook nog verder komen. Duim voor je dat je het wordt hoor!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
NOU!!!douwina schreef:Dat ie je advertenties erg goed vond, dáár gaat het toch om?! Diploma's zeggen eigenlijk helemaal niet zo veel.
Ik denk nog steeds dat je deze baan wel binnen sleept![]()
Bij het lezen van Evaliens's reactie,dacht ik dus precies hetzelfde als jij weggetikt hebt!!
Go-for-it Evalien.......idd. proefopdracht die je de volgende dag inleverd!
Dan weet hij genoeg,ik heb er ook een goed gevoel bij,hoor!

11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Positief is dat je op 2e gesprek mag
Als hij het niks vond, had hij je niet voor een 2e keer terug laten komen!

Ik wou net zeggen.. geef maar ene proefopdracht meedouwina schreef:En als ie je niet geloofd dat je maar een halve middag met die advertenties bezig bent geweest vraag je hem toch een proefopdracht? Dan kun je jezelf bewijzen!