wat ik hierboven al zei 'het viel mij gewoon op' en dan mag ik dat toch zeggen?!?! tja ik ben soms een flapuit, maar bedoel het nooit gemeen en niet eens als kritiek..... het viel me gewoon op........Krista schreef:Hele leuke foto's Marijke. Ik heb niet iedereen kunnen zien en krijg zo nog een mooie indruk!
Cindy ik vind je opmerking ook nergens op slaan. Als je dan toch meent dat je opbouwende kritiek/suggesties hebt voor ruiters die hier op de foto's staan laat dat dan op een normale manier weten. Maar dan nog.... dit is geen topic waar mensen hun eigen foto's plaatsen en om commentaar vragen, dit is het topic van Marijke dus dit soort opmerkingen lijkt me volledig overbodig. Overigens voel ik me ook niet aangesproken
Fjordcup
- Cindy+Uniek
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Het plaatsen van deze foto's was van mijn kant bedoelt om een overzichtje van de dag weer te geven. Ik ben geen fotograaf dus mijn "momentopnames" zullen niet altijd even fantastisch geweest zijn. Ik vond het gewoon leuk om iedereen even op een rijtje te zetten.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Cindy+Uniek
ben jij nienke dan? (hihi ben niet zo goed in namen) valt toch wel mee? je tenen en je handhouding, maar verder zit je netjes vind ik hoor!Lies schreef:Haha ik voel me wel aangesproken op deze foto
Maar Zanouk ziet er toch wel knap uit
Ik vind het ook een heel leuk overzicht met verschillende typen fjorden onder elkaar!
en inderdaad leuk van grijs tot licht en van grof tot fijn!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Leuk overzicht inderdaad, maar de laatsten moeten er ook nog even bij..
Wat mij nog nooit eerder was opgevallen is dat Yuri heerlijk groffe benen heeft, daar stond ik even van te kijken!! Echt mooi!!
Kan iemand mij ook nog even de afstamming van Saar vertellen??
Wat mij nog nooit eerder was opgevallen is dat Yuri heerlijk groffe benen heeft, daar stond ik even van te kijken!! Echt mooi!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
LeukMarijke&Rosco schreef:Oh wat stom...dacht echt dat ik iedereen had. Sorry Ellen. Ik heb inderdaad een aantal hele leuke foto's van jou en Tim. Maar die kan ik pas vanavond neerzetten voor je...Sorry...ik had geloof ik ook maar 348 foto's

- Margot van Rins
- Moderator
hier ga ik helemaal in mee. Bij mij is het wle een echte butmoment foto (van mijn houding), maar mijn paard was nou ook niet echt lekker te rijden. denhki dus eerst even na voor je iets post op die manier.Krista schreef:Hele leuke foto's Marijke. Ik heb niet iedereen kunnen zien en krijg zo nog een mooie indruk!
Cindy ik vind je opmerking ook nergens op slaan. Als je dan toch meent dat je opbouwende kritiek/suggesties hebt voor ruiters die hier op de foto's staan laat dat dan op een normale manier weten. Maar dan nog.... dit is geen topic waar mensen hun eigen foto's plaatsen en om commentaar vragen, dit is het topic van Marijke dus dit soort opmerkingen lijkt me volledig overbodig. Overigens voel ik me ook niet aangesproken
Denk dat iedereen zelf wel weet wat er fout ging, hoeft dus niet zo gezged te worden
back on topic

Leuke foto's marijke!!
Laatst gewijzigd door lientje op ma 18 jun 2007, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
haha thanksEsther schreef:Leuk overzicht inderdaad, maar de laatsten moeten er ook nog even bij..

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Erg leuk overzicht zo! 

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Margot van Rins
- Moderator
Erg leuk dat overzicht van al die verschillende fjorden. Ik had bijna iedereen kunnen plaatsen zonder de namen erbij. Alleen Martine en Ulljon niet. Had het er nog over met Nienke toen je los reed in de binnenbak. We vroegen ons allebei was welke fjord dat nou was. Iza was het niet, Saar ook niet, maar wie was dan die wat dondere fjord
.
Is zo'n overzicht toch ergens goed voor.

Is zo'n overzicht toch ergens goed voor.
Wodan en ik M1+10