Zizoran

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Daphne

Bericht door Daphne » ma 26 feb 2007, 08:20

Goh hij toont nu heel anders dan ik hem in mijn gedachten had. Op de HK vond ik hem supergaaf maar nu kijkt hij anders uit zijn ogen, zoals Bella zegt "een beetje lauw".

Op sommige foto's vind ik hem echt supergaaf (ik hou wel van dat stevige) maar op andere foto's denk ik echt Yuk! wat lelijk (foto 13 bijvoorbeeld). Zijn koppie blijft wel héél stoer :~

Ik denk dat Ziz heel wat mooier toont als hij uit die vacht is en wat meer spiertjes heeft. Misschien een leuke taak voor Bella en Janna? :D Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe hij onder het zadel toont!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » ma 26 feb 2007, 15:34

Hij kan echt mega goed lopen! En het is niet gezegt dat hij dat grove meegeeft natuurlijk.
Echt met een ranke merrie, kan het mega goed.
Hopelijk geeft hij de beweging mee, dat zou echt gaaf zijn.

Foto 15 vind ik het mooist :~
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Lies

Bericht door Lies » ma 26 feb 2007, 18:52

Nou als ie nou écht niet meer in de smaak valt, mogen jullie hem langsbrengen hoor :D

Ik kijk even door z'n inderdaad wat 'lauwe' blik en dikke vacht heen.. Ik vind hem geweldig :L
Don't believe everything you think
Muis
Contacteer:

Re: Zizoran

Bericht door Muis » ma 26 feb 2007, 19:20

Afbeelding

#14 :~!
Afbeelding

Op deze foto's zweeft hij gewoon over de grond.. :~
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 27 feb 2007, 06:30

wat een showmannetje is het toch :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Daphne

Bericht door Daphne » di 27 feb 2007, 09:06

Ik las net mijn eigen reactie van hierboven terug en die komt veel negatiever over als bedoelt, woeps... Ik had het meer over zn fysiek, zijn gangen zijn natuurlijk helemaal geweldig!
Nicole schreef:Hij kan echt mega goed lopen! En het is niet gezegt dat hij dat grove meegeeft natuurlijk.
Echt met een ranke merrie, kan het mega goed.
Hopelijk geeft hij de beweging mee, dat zou echt gaaf zijn.
Hihi, vind het wel grappig dat je zegt
Echt met een ranke merrie, kan het mega goed
want wij hadden hem wel op de (eventuele O:) ) kandidatenlijst voor Zjanthi gezet. Niet bepaald een rank paardje :D Maar als hij zijn gangen meegeeft dan zou daar volgens mij echt een tank met supergangen uitkomen (theoretisch gezien :+ ).
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 27 feb 2007, 09:19

Ben ook erg benieuwd hoe hij uiteindelijk fokt. In het begin was ik erg onder de indruk van zijn grofheid en dacht ik ook dat zijn moeder ook zo grof zou zijn, maar nu zijn moeder eenmaal hier staat vind ik dat enorm meevallen. Die oogt eerder gemiddeld. Dus wie weet wat hij dan fokt!?
De tijd zal het ons leren!
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » di 27 feb 2007, 18:49

Wordt wel spannend, al duurt het even om er een echt goed beeld van te krijgen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie