Even voorstellen!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » zo 04 feb 2007, 17:06

Erika schreef:Hey Martine!!

Ook fjordenwereld ontdekt?! Leuk hoor en inderdaad welkom. Hoef me niet voor te stellen, je weet alles al :D

Hoe is het met Vjessie? en met het rijden en alles natuurlijk? Heb je ook al weer nieuwe foto's?

Enne die 37 punten voor ster die krijgt ze echt wel, ze heeft al eens 38 gehad, dus het moet gewoon lukken!

Met mijn paardjes is alles goed, ze vermaken zich prima. Brechje wordt echt al goed mak en in het voorjaar kan ik lekker met haar omprutsen in onze 'eigenste' buitenbak!!!!!!!!!!!

Ja ja mn vader gaat een buitenbak maken, super he!

He veel plezier hier en we spreken elkaar wel weer!

Groetjes Erika
Hey Erika! Leuk dat k jou ook hier zie! (voor de duidelijkheid: Vjesta was van Erika voor ik haar kocht).

Vjesta gaat super! Ze is lief en aanhankelijk. Ze staat iedere dag (tenminste 5 à 6 dagen in de week) 20 min in de stapmolen, daarna ga ik of rijden of longeren (2x per week), en dan nog ff stapmolenen. Samen met het buiten staan de hele dag doet ze het er super op, veel beweging, en veel frisse lucht.

Ik heb sinds december geen nieuwe foto's meer gemaakt, ik zal binnenkort weer gaan flitsen, want ze heeft een flitsend nieuw kapsel. De hengstenpluk valt bijna (tenminste, begint nu te vallen)

Wat super voor je dat je eindelijk je eigen bak krijgt! Heerlijk, thuis rijden! Waar komt ie? In het stuk waar Vjesta stond toen ik haar voor t eerst zag?

Is alles ook goed met je ouders? Doe ze maar de groeten van me!

Ik ben hard met haar aan t trainen (zie haar dagbesteding :P), zodat ze wat meer spieren krijgt, en wat meer body, zodat ze het op de keuring beter doet dan afgelopen jaar (35 ptn en laatste :().

Op de stal waar ze nu staat is iedereen zo aardig. Ik kreeg laatst al het aanbod van iemand om haar dameszadel op Vjesta uit te proberen (gaat ook echt gebeuren), en vandaag zei een ander: 'als je wilt mag je altijd het barefoot zadel (dus boomloos) pakken om mee te rijden hoor, is geen enkel probleem!' En ik loop nu ook regelmatig met de mini pony's te slepen (de staleigenaar fokt ze, heeft er 25) Ooit n mini in een stapmolen zien staan? Al met al voelen Vjesta en ik ons hier zo geweldig thuis, dat we allebij een stuk relaxter zijn.

Groeit Caylinn een beetje (jullie hebben haar toch nog)? En Herxesa weer drachtig?

Groetjes, Martine
Elise

Bericht door Elise » ma 05 feb 2007, 16:27

Haloo!
Leuk paardje!
maar waar sta jij dan in wijk?
Erika

Bericht door Erika » ma 05 feb 2007, 19:17

[quote="Vjestagirl
Hey Erika! Leuk dat k jou ook hier zie! (voor de duidelijkheid: Vjesta was van Erika voor ik haar kocht).

Vjesta gaat super! Ze is lief en aanhankelijk. Ze staat iedere dag (tenminste 5 à 6 dagen in de week) 20 min in de stapmolen, daarna ga ik of rijden of longeren (2x per week), en dan nog ff stapmolenen. Samen met het buiten staan de hele dag doet ze het er super op, veel beweging, en veel frisse lucht.

Ik heb sinds december geen nieuwe foto's meer gemaakt, ik zal binnenkort weer gaan flitsen, want ze heeft een flitsend nieuw kapsel. De hengstenpluk valt bijna (tenminste, begint nu te vallen)

Wat super voor je dat je eindelijk je eigen bak krijgt! Heerlijk, thuis rijden! Waar komt ie? In het stuk waar Vjesta stond toen ik haar voor t eerst zag?

Is alles ook goed met je ouders? Doe ze maar de groeten van me!

Ik ben hard met haar aan t trainen (zie haar dagbesteding :P), zodat ze wat meer spieren krijgt, en wat meer body, zodat ze het op de keuring beter doet dan afgelopen jaar (35 ptn en laatste :().

Op de stal waar ze nu staat is iedereen zo aardig. Ik kreeg laatst al het aanbod van iemand om haar dameszadel op Vjesta uit te proberen (gaat ook echt gebeuren), en vandaag zei een ander: 'als je wilt mag je altijd het barefoot zadel (dus boomloos) pakken om mee te rijden hoor, is geen enkel probleem!' En ik loop nu ook regelmatig met de mini pony's te slepen (de staleigenaar fokt ze, heeft er 25) Ooit n mini in een stapmolen zien staan? Al met al voelen Vjesta en ik ons hier zo geweldig thuis, dat we allebij een stuk relaxter zijn.

Groeit Caylinn een beetje (jullie hebben haar toch nog)? En Herxesa weer drachtig?

Groetjes, Martine[/quote]

Fijn hoor dat jullie daar zo'n mooi plekje heben! Ik zal mn ouders de groeten over brengen.

De bak komt waarschijnlijk aan de zijkant van het huis, zoals het nu lijkt tenminste, dus niet voor het huis waar je Vjesta hebt zien staan. Ik zal er tegen die tijd wel foto's van maken.

Caylinn groeit super, op dit moment is ze gewoon vet, dat is wel een beetje minder, maar dat zal er aankomend jaar wel weer wat afgaan, tis wat babyvet! Heb haar net even opgemeten en ze kwam ongeveer op 1,26 uit, dus al aardig groot, ze krijgt ook zo'n lekkere pluk. Ik heb mn vader tot nu toe nog overgehaald om haar te houden aangezien Herxesa nu al een paar winters achter elkaar wat heeft gehad, ben soms bang dat het met haar zo maar over is, ze is helaas niet een sterk paardje. Maar ze is waarschijnlijk wel drachtig en dan van Balony. We scannen haar nooit aangezien ze altijd zo'n hekel heeft aan de trailer (keer een ongeluk erin gehad) het blijft dus altijd een verrassing. Maar dat geeft helemaal niets.
Brechje groeit ook al aardig kwam ik achter, ze is al wel 1,38 en ze is nog geeneens 2 jaar, dat wordt volgens mij echt een grote bok :D

groetjes Erika
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » di 06 feb 2007, 08:27

K ben wel heel benieuwd naar het volgende half zusje van Vjesta! Caylinn was van......?

T klinkt idd alsof zowel Caylinn als Brechje aardig de hoogte in gaan.

Kep trouwens op de laatste keuring Vjesta nogeens laten meten, en toen kwam er ook 147,5 uit. Als ik ooit nog eens met haar naar de manege ga ofzo laat ik haar nog 1x meten, de meting op de keuring was op gras, dus niet zo noukeurig.

K ben echt blij voor je dat je je eigen bak krijgt, dat scheelt behoorlijk in het opladen en naar de manege rijden :P
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » di 06 feb 2007, 08:29

Elise schreef:Haloo!
Leuk paardje!
maar waar sta jij dan in wijk?
Dank je!

Ik woon in Wijk, m'n paardje staat in Cothen, bij midzomer. Als je de rotonde van Cothen hebt en je rijd daar rechtdoor richting Bunnik, vlak voorbij de BP lopen in het voorjaar (en nu ook) altijd een ontzettende lading mini's buiten altijd met veulen. Daar staat ze...

En waar sta jij?
Plaats reactie