Claudia en Hermansen @Fjordcup
echt gaaf , die hermanssen, ik vind hem en claudia een mooi stel. En even voor de duidelijkheid, als er iemand is met een zachte hand dan is dat claudia wel, ik heb hier een bijna 12 jarig bewijs ervan lopen.Pino is zo licht gevoelig en rechtvaardig ingereden, goed vóór het been, echt een zaligheid.Aan Pino merk ik dat claudia redelijk streng moet zijn geweest, maar uiterst eerlijk.Daar krijg je lieve paarden van.Ik blijf het top vinden dat ze op die hengsten stapt,petje af,ik doe het haar niet na hoor.gr karin.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Soms moet je een keer harder zijn maar als je dan weer vriendelijk bent dan wordt het voor het paard ook gelijk duidelijk wat hij wel en niet mag.
Ik ben niet voor niets overgestapt op hengsten.
Voor mij had het meer uitdaging. Maar ik blijf ook de merrie's en ruinen rijden voor de Abop.
Pino was makkelijk maar hij wilde je altijd graag een keertje uitproberen. Maar hij was altijd heel lief. Het is een super fijn paardje.
Ik ben niet voor niets overgestapt op hengsten.
Voor mij had het meer uitdaging. Maar ik blijf ook de merrie's en ruinen rijden voor de Abop.
Pino was makkelijk maar hij wilde je altijd graag een keertje uitproberen. Maar hij was altijd heel lief. Het is een super fijn paardje.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.