Amazone in spé
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
Bestaan die zo klein? Gaaf nog 5 maatjes groeien voor Quinn en dan krijgt ze ze ook.Wikke schreef:hihi,ze is er helemaal klaar voor !
de staleigenaresse is ook zwanger,die heeft al paardrijlaarsjes gekocht,maatje 24,echt zo zoet!!!
Maar even ontopic, wat een schattig meisje zeg! Quinn is ook dol op haar hobbelpaard maar heeft nog geen cap en zweep haha.

-
de cap is nog van mij, maar Jessie heeft altijd heel snel een zweep te pakken. Ik moet er wel altijd om lachen, want ze loopt ermee alsof het een blindenstok is (ja sorry, anders kan ik het niet omschrijven). Soms steekt ze hem omhoog, en dan moet je dus opletten dat jij die stok niet nodig hebt, want ze let niet op waar hij naar toe gaat. Ze helpt me ook mee met (veilige) paarden rond te jagen. Ze 'klikt' dan ook echt met haar tongetje.
@Lientje: je mag haar wel een dagje lenen hoor!! Ze is alleen niet altijd zo lief als op de foto!! Maar ja, dat zijn ze allemaal.
Trouwens dank je voor jullie leuke reacties! Oeh, dan word ik helemaal een trotse moeder!
@Lientje: je mag haar wel een dagje lenen hoor!! Ze is alleen niet altijd zo lief als op de foto!! Maar ja, dat zijn ze allemaal.
Trouwens dank je voor jullie leuke reacties! Oeh, dan word ik helemaal een trotse moeder!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
ja ik ben kindergek he 
eline zat ook met 11 maanden voor het eerst op 'haar' paard. nu is ze 14 maanden en ze aait flash al, als ze wakker wordt dan gaat ze eerst hobbelpaard aaien haha. Diz noemt ze hem
Ik zei al tege martine, als ik zo'n kind krijg als Eline dan teken ik ervoor echt 

eline zat ook met 11 maanden voor het eerst op 'haar' paard. nu is ze 14 maanden en ze aait flash al, als ze wakker wordt dan gaat ze eerst hobbelpaard aaien haha. Diz noemt ze hem

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- karleylover