Mijn nieuwe aanwinst :D
- Marin&Nimpfie!
Hey Yvonne!! Toch die kleine scheet verkocht
Het is zo'n droppie!! Veel plezier Charret met deze kleine gup!
Ik heb ook nog wel n aantal foto's van die kleine Sem! van dat ik bij hun was na de trektocht!!
als je ze wil kan ik wel pb-en..
Hier alvast eentje!

Ik heb zoveel van Sem dat ie echt n paar dagen oud was.. dat ie er zo uitzag dus!

Het is zo'n droppie!! Veel plezier Charret met deze kleine gup!
Ik heb ook nog wel n aantal foto's van die kleine Sem! van dat ik bij hun was na de trektocht!!
als je ze wil kan ik wel pb-en..
Hier alvast eentje!

Ik heb zoveel van Sem dat ie echt n paar dagen oud was.. dat ie er zo uitzag dus!
Nimroy + 04-06-2009
B.B. King!
Fello!!
B.B. King!
Fello!!
Hahaha, sorry Marin 
Ik heb ervoor gekozen omdat mijn budget het toeliet en ik er altijd al graag eentje wilde hebben. Lekker trutten, fietsen, wandelen, mennen. Heerlijk. Als er een andere Fjord bijkomt is het een veulen van Alies.
De kosten liggen zeker wel ver uit elkaar. Maak maar eens een overzichts lijstje. Als je de paarden aan huis hebt is het gauw anders, maar dat is niet bij mij het geval.
Ik ben helemaal in love
[met me frutseltje zoals Ilona dat zo mooi zegt
]

Ik heb ervoor gekozen omdat mijn budget het toeliet en ik er altijd al graag eentje wilde hebben. Lekker trutten, fietsen, wandelen, mennen. Heerlijk. Als er een andere Fjord bijkomt is het een veulen van Alies.
De kosten liggen zeker wel ver uit elkaar. Maak maar eens een overzichts lijstje. Als je de paarden aan huis hebt is het gauw anders, maar dat is niet bij mij het geval.
Ik ben helemaal in love

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Marin&Nimpfie!
- Marin&Nimpfie!
wat een schatje zeg
Gefeliciteerd
@ joyce, ben het niet helemaal met je eens, een pony is veel goedkoper als een fjord.
Flash en Sharon kosten mij samen net zoveel als yuur.
zoowieso in stalling zijn ze veel goedkoper (pension), ze eten minder, vaak geen ijzers omdat er niet intensief mee op de weg gereden wordt (of je moet echt fanatiek gaan mennen) wormenspuiten maar de helft etc etc.
Het scheeld dus toch best veel geld. Ik zou echt geen 3 fjorden kunnen betalen maar 1 fjord en 2 pony's gaat wel.

@ joyce, ben het niet helemaal met je eens, een pony is veel goedkoper als een fjord.
Flash en Sharon kosten mij samen net zoveel als yuur.
zoowieso in stalling zijn ze veel goedkoper (pension), ze eten minder, vaak geen ijzers omdat er niet intensief mee op de weg gereden wordt (of je moet echt fanatiek gaan mennen) wormenspuiten maar de helft etc etc.
Het scheeld dus toch best veel geld. Ik zou echt geen 3 fjorden kunnen betalen maar 1 fjord en 2 pony's gaat wel.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Met een shet kun je toch ook alles wat je met een fjord ook kunt. Oké je kunt er niet op rijden, maar dat is het dan ook. En net wat Lien zegt. Ze hebben minder voer nodig, geen ijzers. Bovendien vind ik shetlanders gewoon ook heel erg leuk 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

met een shetje kun je heel veel doen hoor. Ons paulientje loopt voor een karretje, ongeveer 1 x in de week, daarnaast wordt ze bereden door kleine vriendinnetjes van bojana.Dan lopen we langs de weg, eentje op paulientje, en de honden gaan mee.
Ons toby gaat deze winter ook voor de kar,beleerd worden,en ook daar gaan over 6 maanden kinderen op rijden. Maar ik mag ook graag met ze wandelen, dat vinden ze prettig hoor. Maar ik begrijp de reactie wel, maar je gaat ervoor of je gaat er niet voor. gr karin
Ons toby gaat deze winter ook voor de kar,beleerd worden,en ook daar gaan over 6 maanden kinderen op rijden. Maar ik mag ook graag met ze wandelen, dat vinden ze prettig hoor. Maar ik begrijp de reactie wel, maar je gaat ervoor of je gaat er niet voor. gr karin
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.