Keuring te Heemstede
- jezzikaatje
- Contacteer:
Uhm...Sverre is de opa van Vera, dus lijkt me sowieso geen verstandige keuze...Ziggy schreef:zo ik vind Sverre gaaf zeg, zou een mooie combinatie zijn met Vera, maar dat kan ik uit mijn hoofd zetten, want ik ga niet met haar fokken nu blijkt dat ze eczeem heeft![]()
Die staan daar ter dekking. Denk dat ze even van stal gehaald werden voor de foto...Ukie schreef:Leuke foto's Charret
Maar ik vraag me eigenlijk af wat Sverre en Jars daar deden?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Jars zag er goed uit, maar ik vind hem wat te lang in z'n rug. Sverre is gaaaf! Jammer dat hij dan niet meer dekt, maar hij mag ook wel van z'n oude dag genieten. 
Claudia, Vera heeft eczeem maar dat is niet overdraagbaar in de meeste gevallen toch? Ze zullen er misschien gevoelig voor zijn.. Mja..
Jessica, ze stonden inderdaad te zweten. Het was aardig warm en als hengst zijnde je lekker inhouden
Dan heb ik het verkeerd gezegd en is het dus de volle zus van Lestor
Ging zo snel even 

Claudia, Vera heeft eczeem maar dat is niet overdraagbaar in de meeste gevallen toch? Ze zullen er misschien gevoelig voor zijn.. Mja..
Jessica, ze stonden inderdaad te zweten. Het was aardig warm en als hengst zijnde je lekker inhouden

Dan heb ik het verkeerd gezegd en is het dus de volle zus van Lestor

Laatst gewijzigd door Charret op zo 17 sep 2006, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Oeps, had ik nog helemaal niet over nagedachtyvette schreef:Uhm...Sverre is de opa van Vera, dus lijkt me sowieso geen verstandige keuze...

Ehhhhhhhhhhh daar zijn de meningen over verdeeld Charret en zolang ik niet 100% zwart op wit krijg dat het niet overdraagbaar is, zal ik Vera niet laten dekkenCharret schreef:Claudia, Vera heeft eczeem maar dat is niet overdraagbaar.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Daar ben ik het niet mee eens, ik denk dat die rug niet veel langer is als die van Sverre hoor!Charret schreef:Jars zag er goed uit, maar ik vind hem wat te lang in z'n rug. Sverre is gaaaf! Jammer dat hij dan niet meer dekt, maar hij mag ook wel van z'n oude dag genieten.![]()
Alleen het lijkt nu heel anders omdat Jars normaal wat voller is, en nu mooi slank!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
ik had er inderdaad een verkeerde foto tussen gezet. En inderdaad je blauwe kin staat er goed opKelly schreef:De 3 foto's die ik zie staan zijn allemaal Tacoyvette schreef:Scherp opgemerkt. Taco was nummer 56.
Je ziet op de 2de zelfs mij ernaast lopen met gehavend bekkie.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
Sverre blijft een prachtige fjord, en die Torson is ook niet mis zeg, wat een vette voorpluk
Leuke foto's allemaal zeg, en Cosimo blijft echt het leukste veulentje van dit jaar naar mijn mening
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Dank...Thessa Keizer schreef:Sverre blijft een prachtige fjord, en die Torson is ook niet mis zeg, wat een vette voorplukLeuke foto's allemaal zeg, en Cosimo blijft echt het leukste veulentje van dit jaar naar mijn mening
![]()
Hij is dan wel niet de mooiste, maar wel de liefste...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"