Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Hilde
Bericht
door Hilde » wo 13 sep 2006, 10:26
hypofocus schreef:Hilde; ik denk dat deze lage neusriem gewoon niet zo'n goede combi is voor deze merrie. Zonder neusriem, of een iets hogere zou haar hoofd veel beter uit doen komen. Want bij sommige plaatjes heeft ze eigenlijk wel een heel tof, fijn hoofdje met een groot oog.
Dus ik denk dat het gewoon ook een verkeerde keuze voor hoofdstel was, waardoor d'r hoofd je niet aanspreekt.
Jaaa,idd.
Kijk nu nog eens wat langer en probeer dan de neusriem ''weg'' te denken en in jou uitleg zit idd. wel wat!
Maar de merrie zal haar punten niet voor niets gekregen hebben en in het echt vast al heel anders tonen.....................
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
-
douwina
Bericht
door douwina » wo 13 sep 2006, 10:37
Ik vond die lage neusriem ook niet zo geslaagd(en de bitten ook niet die ze er in hadden gehangen....

)
Hier nog een fotootje waar ze met halster op staat
In't echt is ze nog veel mooier dan op alle foto's

-
Annemarie
Bericht
door Annemarie » wo 13 sep 2006, 11:58
Idd, in het echt is Yocohama nog veel mooier. Als je dat paard bekeek ging je echt gewoon

. Alles aan haar klopt gewoon.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
jessica
-
Contacteer:
Bericht
door jessica » wo 13 sep 2006, 14:23
Op een oft andere manier vind ik dat kopje zo heel erg lijken op dat van Drageset! (vader van Prisca)

-
Leentje
Bericht
door Leentje » wo 13 sep 2006, 16:23
ik vind d'r billen zo mooi,mooie achterhand!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Hilde
Bericht
door Hilde » wo 13 sep 2006, 18:02
Zoooo!!
Nou,echt frapant,he?
De andere foto's vertelde ik nog dat ik vondt dat ze niet zo'n mooi hoofdje had,maar de foto die Douwina nu geplaatst heeft vindt ik haar juist weer een ontzettend sprekend koppie erop hebben staan!
Raar dat dat zo veranderd door een hoofdstel/halster,he?
Zo komt het al zo anders over.............
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » do 14 sep 2006, 07:04
Hilde schreef:hypofocus schreef:Hilde; ik denk dat deze lage neusriem gewoon niet zo'n goede combi is voor deze merrie. Zonder neusriem, of een iets hogere zou haar hoofd veel beter uit doen komen. Want bij sommige plaatjes heeft ze eigenlijk wel een heel tof, fijn hoofdje met een groot oog.
Dus ik denk dat het gewoon ook een verkeerde keuze voor hoofdstel was, waardoor d'r hoofd je niet aanspreekt.
Jaaa,idd.
Kijk nu nog eens wat langer en probeer dan de neusriem ''weg'' te denken en in jou uitleg zit idd. wel wat!
Maar de merrie zal haar punten niet voor niets gekregen hebben en in het echt vast al heel anders tonen.....................

dit had ik ook gezegd op de keuring zelf!
Kort koppie --> geen neusriem (of nauwelijks)
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Daphne_65
Bericht
door Daphne_65 » vr 15 sep 2006, 04:34
Nou, het is idd een super merrie hoor, echt een plaatje om te zien! En dat ze geen meelsnuit heeft is wel apart, is weer eens iets anders!!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)