oxbow met zijn nieuwe setje en nog zomaar wat foto's
Ik weet niet hoe de rijbroeken vallen. Ik heb mijn rijbroek al bijna een jaarDeeDee schreef:@Oxbow: hoe vallen die rijbroeken? (ik neem aan dat je de amberkleurige hebt met choco kniestukken en het niet lederen zitvlak?)

Als de kleur niet overeen had gekomen met het dekje had ik wel die van HH erbij gehaald, maar dat is nu niet meer nodig

@ Charret, ik vond het nog een wonder dat ik die gekke bekken trekkers op de foto kreeg. Mijn camera is best traag, dus vaak is het zo dat als ik klik om een foto te maken dat, dat bekant 20 sec duurt voordat hij eindelijk een foto maakt. Maar dan is het leuke moment al voorbij.
Maar oxbow bleef nu maar bezig , dus kon toch wat leuke plaatjes schieten. Heb er zelfs nog meerdere kunnen maken, maar deze waren het leukst om te zien

Oxbow (Bjorgard X Hjerter Knaegt)
- Thessa Keizer
Hahaha, nee idd, en ja je moet toch wat setjes bij elkaar gespaard hebben voordat we er op mogen he, dus ja ik ben vast begonnen, heb nu twee setjes. Wil nu ook nog de lichtblauwe pad hebbenCharret schreef:Hahaha, Thess jij hebt dus hetzelfde als ik. Het wachten duurt opzich niet meer zo gek lang dus op een gegeven moment kun je je niet meer beheersenThessa Keizer schreef: Ik heb toevallig gisteren ook de gestreepte pad in die kleur gekocht voor Aike.![]()
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- nancy imka
Nee ik was niet vergeten om zijn springschoen af te doen.Saar schreef:Die laatste foto is geniaal
Maarre was je vergeten een springschoen af te doen?
Oxbow zijn linkervoorijzer zat wat lossig en aangezien hij aardig tegen linkervoorhoef aan liep te tikken heb ik voor de zekerheid een springschoen aangelaten

Oxbow (Bjorgard X Hjerter Knaegt)