Ofke@work in cherry

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Heranda

Bericht door Heranda » za 15 jul 2006, 13:11

Suzanna schreef:
Ingele schreef:Je neusriem zit ook niet goed :n
Vindt het er persoonlijk ook niet ruim uiztien, lijkt zo vanaf de foto's of ze niet helemaal lekker op d'r eigen benen loopt.

Het pad is wel erg gaaf :D
En wat zit er niet goed aan dan? Bedoel je dattie dicht langs haar oog loopt? Dat komt omdat ik hem niet zo strak doe!
En kijk eens ff naar de 1ste foto en naar de "ruime" foto. Dan zul je zien dat ze daar wel ruim loopt, zeker voor haar doen!
Die eerste foto is op een ander moment, niet op het 'strek' moment, dus vind dat geen goede vergelijking :n Ik heb inderdaad ook het idee dat ze hangt, maar jij zegt dat dat niet zo is, dus 't zal wel! Ziet er leuk uit verder :j
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Suzanna

Bericht door Suzanna » za 15 jul 2006, 17:30

Er is geen 1 foto met een strekmoment, dus snap je niet helemaal :o?

Ik vind het trouwens lariekoek dat je ruimtelijkheid niet kunt vergelijken als je geen strekmoment hebt.
Odinn is een toppaard!!
Krista

Bericht door Krista » za 15 jul 2006, 17:37

Ik denk dat Heranda bedoelt dat je foto 1 (stap) niet kan vergelijken met 3 en 5, met drafmomenten.

Als ik kijk naar 3 zie ik geen nagefelijk paard, maar een paard wat volledig op de voorhand loopt, veel te diep, op de handen van de ruiter, en op foto 5, ook van de draf, hetzelfde plaatje, al duikt ze hier gelukkig niet zo diep. Het voorbeen is op deze foto niet actief genoeg. De draf is niet ruim (gezien de afstand en beenzetting van het achterbeen tov het voorbeen) op foto 3.

Je zult je paardje meer op eigen benen moeten leren lopen en van achter uit naar voren moeten rijden voor een beter beeld en betere gangen. Hoewel je het zelf er heel mooi uit vind zien, althans dat idee krijg ik, moet je er echt nog veel aan werken.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
..Lotte

Bericht door ..Lotte » vr 28 jul 2006, 12:45

Waarom loopt ze zo laag met haar hoofd?? O:)
njarco
Contacteer:

Bericht door njarco » vr 28 jul 2006, 13:24

Ik ga een beetje met de rest mee. Ik vind ook dat ze te hangerig is en op de voorhand loopt. Ik vind persoonlijk niet dat ze ruim is. Ik vind haar zelfs een beetje krabbelen voor. Ik denk dat je eerst moet proberen haar van achteruit een heel stuk actiever te maken. Dan komt de voorkant vanzelf. De (travers) zou ik nog een poosje achter wegen laten. Als ze actiever is vanachter komt de rest vanzelf.
Veel succes met oefenen.
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.

Zep s mijn nieuwe topper in spe.

FJORD thats what makes the difference
Vera

Bericht door Vera » vr 28 jul 2006, 13:34

Amber_ schreef:Aan Kelly: De mexicaanse rijdt ze mee omdat het mooi is :j, ze heeft hem niet strak zodat hij geen extra werking heeft zij ze.

Ze ziet er goed uit hoor :D
Ik vind het juist niet mooi staan, ze krijgt er zo'n vreemd hoofd van, maar goed ieder zijn smaak.

@ Over de travers: ik ben niet zo'n expert maar ik zag er inderdaad ook geen travers in. ( en dit is gerust niet als kritiek bedoeld)

@ Ik vind hem ook wat op de voorhand hangen (ook geen kritiek, alleen contatering)

@ pad is super gaaf kleurtje
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
DaphneT

Bericht door DaphneT » vr 28 jul 2006, 13:40

Hihi Cupido die lekker vrolijk mee doet :D Vind je pad ook erg mooi!
Plaats reactie