Yara en ik hebben veel gedaan

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nadinefjorden

Yara en ik hebben veel gedaan

Bericht door nadinefjorden » zo 23 okt 2011, 17:17

Gister was ik voor de verandering mijn huiskamer even aan het soppen
Leuk een roze tafeltje wat eigenlijk maar stond te staan, maar ja hij is zo schattig dus wegdoen neeeeeuh
Ook kwam ik een mandje tegen met alle bekers die ik samen met Yara gewonnen heb, had er eigenlijk niet echt een plekje voor totdat ik mijn roze tafeltje tot yara tafeltje heb omgedoopt
zie hier het resultaat

Afbeelding

Er zit ook een lade in het kastje en hier zitten alle protocollen, keuringsuitlsagen en wat dan nog in

Keuring Lisse 2009
Hier gingen we voor stamboekopname (hulpboek)
En ik ben nogal blij dat ze opgenomen is ahum
Afbeelding
Afbeelding

Fjordsport A whihoeeeeeeee
Afbeelding
En 1e prijs bestgaand

Ja Ja de startkaart
Afbeelding

wijk bij Duurstede 2009
B 172 en 176
Afbeelding

Panningen 2009 (in de plaats van kelly en perla)
Afbeelding

fjordsport B diploma Lisse 2010
Afbeelding
Afbeelding

Bestgaand 2e plaats

Afbeelding

Verschil 2009/2010
Afbeelding

Haar HOI wat kom je doen look
Afbeelding

En de aller aller laatste foto gemaakt door fabienne (ik wist pas dat ze dit had gedaan toen ik de fotos kreeg)
Eeuwig dankbaar voor deze foto, zo trof ik haar iedere dag aan
Afbeelding

Nu heeft yara haar eigen tafeltje waar met trots al onze prestaties staan

En een hart onder de riem van ons
voor iedereen die zijn dierbare paardenkind is verloren, het gevoel is niet te beschrijven
foss

Re: Yara en ik hebben veel gedaan

Bericht door foss » zo 23 okt 2011, 17:31

War ongelovelijk mooi zeg een speciaal plaatsje voor haar dat heeft ze verdiend en ja ik weer helaas hoe het voelt.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
rowenna

Bericht door rowenna » zo 23 okt 2011, 17:38

Wat heb je dit leuk gedaan zeg, dat tafeltje en dan al die foto's, van wat Yara allemaal met jou gehaalt heeft.
Vind het nog steeds verschrikkelijk voor je dat je afscheid hebt moeten nemen van je meisje :(:)
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » zo 23 okt 2011, 17:54

Ik kan maar niet geloven dat ik soms nog in janken uitbarst als ik aan haar denk
zeker nu fayah zo heerlijk op de wei staat en ik zo blij met haar ben voel ik me af en toe zo schuldig
soms denk ik ze had er makkelijk bijgekund tot ik weer bij zinnen kom en bedenk dat ze daar dan ongelukkig en met pijn bijgestaan had

alle dingen die ik nog zo graag wilde doen doe of ga ik met fayah doen en daar voel ik me soms best schuldig over, ook omdat ik zo blij ben met alle paardjes die nu in mijn leven zijn

lieve haf whisky wat faay der grote vriend is
palermo die straks komt
en allerliefste fayah wat een ongelooflijk lief paard kan het niet vaak genoeg zeggen

maar ach wat mis ik yaartje paardje, die heerlijke gekke eigenwijze pony die iedereen skieend meetrok, die je hapte en dan snel omkeek tralalaalala ik deed niks
die je meesleurde naar iedereen om een aai over haar bol te krijgen, die je zo in de plantenbak duwde, dat brommetje iedere keer als ze mijn sleutels hoorde, de altijd gespitste oortjes naar voren met dat o zo vrolijke knappe koppie
de looplustige dressuurtopper in spe al die dingen zijn er niet meer en hoe vaak ik ook boos naast haar stond of haar weer los over het erg zag zonder mens zo erg mis ik het nu

toch kan ik nu ook blij zijn dat fayah er is de rust zelve, het lieve kleine meisje die ik soms echt even heel hard nodig heb om mijn gedachtes weer rustig te krijgen
rowenna

Bericht door rowenna » zo 23 okt 2011, 18:07

Je hoeft je eigen echt niet schuldig te voelen, het is normaal dat je weer verder gaat met je leven en dat je ook weer blij kunt zijn met je nieuwe vriendinnetje Faya.
Yara vergeet je nooit die zal altijd bij je blijven in je hard, maar je moet ook weer verder en Yara had dit vast ook zo gewild, je hebt toen het beste gedaan voor haar wat een eigenaar maar zou kunnen doen, je beste maatje uit veel pijn verlossen, daar moet je echte vrienden voor zijn.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
shesannie

Bericht door shesannie » di 25 okt 2011, 16:52

mooi plekje gemaakt zeg!

Je moet je zeker niet schuldig voelen!
margalorenz

Bericht door margalorenz » wo 26 okt 2011, 12:01

Een mooi plekje met mooie herineringen.
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » wo 26 okt 2011, 13:55

Wat een mooie manier om haar te herinneren!
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » wo 26 okt 2011, 15:11

Dien het zal altijd moeilijk blijven en het is goed dat je het van je afschrijft. Niemand, en zeker jij, zal Yara ooit vergeten. Ik snap dat je je schuldig voelt, aan de buitenkant was ook niks te zien. Tot op het laatste moment was zij de vrolijke merrie bij wie je echt jezelf kon zijn. Yara zou nooit aan jou willen laten merken dat het niet meer ging, juist omdat je haar zo hard nodig had in die "donkere" periode en ze er voor jou wilde zijn. Maar de foto's gaven aan dat het niet meer goed zou komen met haar rug en jij hebt toen een dappere beslissing genomen. Je hebt alle recht om te rouwen, een apart hoekje voor Yaar te maken en zoveel van je af te schrijven als je wil. Fayah wordt jouw nieuwe stabiele factor en de band zal alleen maar sterker en sterker worden. Dat gaat niet binnen een paar weken, niet binnen een paar maanden. Geef het de tijd om naar elkaar toe te groeien, het komt allemaal goed.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » wo 26 okt 2011, 15:43

Supermooi gedaan!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Plaats reactie