Ook Heros bij studentenvereniging Balloo en dus op kamers :)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Nathalie

Ook Heros bij studentenvereniging Balloo en dus op kamers :)

Bericht door Nathalie » zo 23 okt 2011, 10:02

Gisteren (zaterdag) was het dan zover, Heros zou zijn moeder gaan verlaten en zich voegen bij Hilmar, Hepsie en Hjala "op kamers"

Zo stond je nog nietsvermoedend met je mama en een (uitgedunde) kudde op het land...
1.
Afbeelding

2. zo liep je ineens, nog steeds met mama dus het leven was nog goed, door het dorp dapper (je heet immers niet voor niets Hero(s) ;) ) langs vlaggen, een terrasje, fietsers etc. terwijl je werd ingehaald door auto's. Uiteindelijk kwamen we uit bij de rand van een schitterend gebied en hoorde je je vriend Hilmar (huh? jij hier?) roepen...
Afbeelding
Afbeelding

3. Heros werd bij Hilmar en vriendinnen gevoegd en Jose vertrok weer met Hanneke. Vertrok met Hanneke???? ja, dat was wel even heel moeilijk voor jou en Hanneke. Hanneke riep jou, jij riep Hanneke en ook ik had het er wel even moeilijk mee (uiteindelijk ben ik zelf natuurlijk ook moeder.....). Rennen, roepen en zoeken dat was het enige wat er nu nog door je hoofdje ging. De rest van de kliek leek niet helemaal te begrijpen wat er loos was (al riep Hilmar ook even naar Hanneke) maar rende saamhorig met je mee...Foto's tegen de zon in van een rennend groepje veulens, het viel niet mee...maar er zijn er toch een paar gelukt!

Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Toen moesten wij even terug naar Huize Dolfing aangezien Edgar was meegereden in Jose's auto met ons jongste "veulentje" en het "veulentje" van Jan & Jose (arme jongen moest al bijna denken dat hij ook werd afgespeend := ) op de achterbank. Toen wij weggingen stond het grut er zo bij, het leek redelijk vredig...
Afbeelding

9. Toen wij terugkwamen (5 minuutjes later?) stond Heros er echter ZO bij. Drijfnat met zijn hoofd rustend op Hilmar
Afbeelding

10. De dames pakten het probleem bij de kern aan (we weten immers allemaal dat dames nu eenmaal slimmer zijn :P) en in plaats van te blijven rondrennen, probeerden ze even hoe standvastig dat touw (dat het hek sluit) nu helemaal was.
Afbeelding

11. Heros had er evenwel weinig vertrouwen in en nam een centrale positie in om te zoeken naar....
Afbeelding

12. MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Afbeelding

13. Mama????
Afbeelding

14. Als hij even tijd nam om heel nerveus een paar happen te nemen, stond Hilmar meteen bij hem. Je zou zweren dat Hilmar uit alle macht probeerde Heros te troosten zoals hij hem met zijn neus "aaide" en zoals hij meteen naast hem stond als Heros even stopte met rennen.
Afbeelding

15. en weer door.....MAAAAAMAAAA!!??!!
Afbeelding

16. "on the go" even kennismaken met Hepsie
Afbeelding

17. en Hjala
Afbeelding

18. maar nooit uit gedachte laten, waar het eigenlijk om draait.....MAMAAAAAAAA!!!
Afbeelding

19. Toen ik uit de wei ging, volgde hij me naar het hek en toen ik in de auto wilde stappen begon hij stelselmatig tegen het hek te duwen (en tijdens de wandeling had ik al ervaren hoe sterk zo'n kruimel is). Toen hij vervolgens, nadat de auto gestart was, over het hek probeerde te klimmen, kreeg ik bijna een hartverzakking (en het was al zo verzwakt na Cayleigh d'r spring-acties :') ). Weer uit de auto en hij bleek een klein plekje op zijn borst te hebben...de rest van de kliek kwam er ook weer bij, dus toen zijn we maar snel gegaan op het moment dat hij afgleid werd door Hilmar.
Afbeelding

Nog een paar foto's gemaakt van Daulann voor ML en toen weer terug langs het veulenwei'tje en daar leek het allemaal rustig...arme Heros....wat een dag!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Sjolvir

Re: Ook Heros bij studentenvereniging Balloo en dus op kamer

Bericht door Sjolvir » zo 23 okt 2011, 10:49

Er is iets raars, weet zeker dat ik al bericht geplaatst had, maar is weer weg.

Nou ja, herkansing!!

Hier is Heros wel erg nat en aan het rennen, toen wij er waren was hij al stuk droger en rustiger.

Ging af en toe even kijken bij het buurweiland, stapte of sukkeldraafde er dan heen en ging weer naar zijn nieuw verworven vrienden.
Hepsi heeft hem demo gegeven van waterslurpen, waarna zijn snuit weer nat was maar dan van het water.

Verder is het lekker ventje dat zijn snuit ook gewoon in je jaszakken drukt, toch? Lisa?
Nou moet Lisa ook bekennen dat hij goede reden had :D
Leg het wel uit in het Hepsi Hjala Hilmlar Heros topic dat ik nog ga spijkeren.

En volgens mij was het Heros die in mijn capuchon van mijn jas hing te hangen,
toen ik probeerde Hepsi te fotograferen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 23 okt 2011, 11:03

Ja hij is niet 'schuchter' als het op menselijk contact aankomt :P. Wel fijn dat jullie er later nog waren en ik zo al kon ervaren dat het toen een stuk rustiger was....geeft toch peace of mind :D want echt, toen hij over dat hek wilde gaan, was ik bijna in staat om tegen Edgar te zeggen "haal de tent maar, ik blijf hier slapen" :') :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
rowenna

Bericht door rowenna » zo 23 okt 2011, 11:05

Ach arme Heros, wat zijn jullie gemeen om zo'n lief manneke zo maar bij zijn mamaaaaaaaaaaaaaa weg te halen :D
Hij heeft zich zelf echt helemaal nat gelopen zeg.
Maar hij heeft nu zo veel leuke fjordenveulen vrienden dat ie mama wel snel zou vergeten.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ilona

Bericht door Ilona » zo 23 okt 2011, 11:07

Hilmar begrijpt Heros natuurlijk ook gewoon goed. Hij heeft die keiharde scheiding zelf nog niet zo lang geleden ook mee moeten maken ;)
Kleine paardjes worden groot :))
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » zo 23 okt 2011, 11:10

hihih super schattig al die kleine fjordjes bij elkaar! :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 23 okt 2011, 12:07

Kleine jongetjes worden groot...soms zitten er combi's bij die echt hartverscheurend tekeer gaan, maar gelukkig bedaart het uiteindelijk altijd wel. Maar een knap kind heb je Nathalie, mooi gelijnd en goede achterhand! Het o.a. kleine halfbroertje van Tatum.
Geluk is de vrucht van intens werk
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 23 okt 2011, 12:30

Och die arme ziel, hahaha. Tja, dat hoort er nou éénmaal bij als je een grote jongen wilt worden. Hij is mama vast snel vergeten met zoveel vriendjes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Lisa

Bericht door Lisa » zo 23 okt 2011, 13:08

HIj moest idd toen wij er waren ook nog wel af en toe even roepen en wat heen en weer rennen, maar vond hem vrij rustig hoor!!
Wat is hij al groot zeg!! De 2 dames zijn zeker de kleinste haha!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 23 okt 2011, 14:09

arme jongen, kan me voorstellen dat je een hartverzakking kreeg toen hij over het hek heen wilde klimmen :=
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
foss

Bericht door foss » zo 23 okt 2011, 17:48

Arme Heros wat zielig zeg maar ja het moet helaas zo te zien had hij er wel moeite mee.
Maar binnen een dag is hij het vergeten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Dennis

Bericht door Dennis » zo 23 okt 2011, 19:28

Het valt ook niet mee, groot worden en op eigen benen leren te staan...komt goed, hij staat lekker in een kudde dus mama is hij snel vergeten
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » zo 23 okt 2011, 19:43

Nathalie, op dit moment worden er geladen 533 foto's van gisteren op
www.picasaweb.google.com/sjolvir
Nog niet uitgezocht, maar dacht mik ze er maar op, kan je zien dat hij al stuk rustiger was dan toen jij er was.
Ik verwijder ze binnenkort ook weer op een paar na.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 24 okt 2011, 14:01

och ik vond het echt zo sneu, hij had het er zo zwaar mee en ik kan het me zo goed voorstellen. Ben blij dat hij 's middags al zoveel rustiger was....hopelijk is hij het allemaal snel "vergeten"
pluk

Bericht door pluk » ma 24 okt 2011, 17:16

Ja die miste ik zaterdag dus in het land! Daar gaat Hummer zijn speelmaatje (voorlopig in ieder geval ;)). Hij is al een mooie grote stoere vent geworden!
shesannie

Bericht door shesannie » ma 24 okt 2011, 19:01

ahhh kan me voorstellen dat het wel even sneu is als je zn moeder hoort hinniken en hij naar zn mama haha ik zou daar wel veel moeite mee hebben haha maarja hij heeft een super leuk plekje met leuke vriendjes en vriendinnetjes :D
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 24 okt 2011, 19:35

pluk schreef:Ja die miste ik zaterdag dus in het land! Daar gaat Hummer zijn speelmaatje (voorlopig in ieder geval ;)). Hij is al een mooie grote stoere vent geworden!

Hummer is toch ook al een heel stuk minder "kruimel" :D. Wat gaat dat toch snel he, bij die veulens!!
Plaats reactie