Sommige van jullie zullen het al gelezen hebben in mijn andere topic, maar ik zal het nog even snel uitleggen.
Emily stond op een manege waar ze vaak alleen van 12.00 tot 18.00 buiten kwam, mits het weiland niet te nat was.
Aangezien ze van mij nog even van haar zorgeloze jeugd mag genieten ging op zoek naar iets anders.
Zo kwam ik bij dit adres, zo'n 400 meter bij mijn huis vandaan.
Het weiland is niet groot (per strook 10 bij 80 meter), maar ze staan er ook maar met zijn tweeën op.
Aangezien ze het weiland in 4 stroken hebben opgedeeld is er het hele jaar gras, dus ook in de winter huppelt ze lekker buiten.
De haflinger merrie staat er net een maandje, in de kudde waar ze hiervoor stond werd ze in elkaar getrapt.
Het was dus wel even spannend hoe ze op elkaar zouden reageren, Emily kan namelijk aardig gemeen doen.
Ik zou vandaag eigenlijk alleen even komen kijken samen met Emily, maar het ging zo goed dat ik heb besloten haar gelijk te laten staan.
De haflinger merrie pieste wel veel in het begin, waarschijnlijk door de stress, maar smiddags stonden ze al samen te kriebelen.
Hierbij de foto's;
1. Emily haar nieuwe vriendinnetje wacht haar al op

2. En daar moet je natuurlijk wel even voor showen.

3. Even snuffelen; Wie ben jij??

4. Oeee.. De reactie op de eerste kennismaking.

5. Poging nummer 2.

6. Deze reactie was al een stuk minder lelijk.

7. Dit is Emily haar ''boos achter mijn nieuwe vriendin aan lopen'' blik.

8. En toen was het lang leven de lol. Met een mond vol, hinnikend door de wei crossen met je nieuwe vriendin.

Smiddags weer even terug geweest en zo trof ik ze aan;
9. Lekker samen knabbelen.

10. Emily showt haar nieuwe stalletje.

11. En ze laat even zien waar ze droog kan staan.

Dit waren ze, hoop dat Emily het hier naar haar zin krijgt.
Bedankt voor het kijken..