Alaska foto's kijk maar even
- Machteld&Falco
Re: Alaska foto's kijk maar even
Jij hebt mazzel joh, 3 keer een lynx zien! Klinkt als een droomreis 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Re: Alaska foto's kijk maar even
De whaletour duurt echt 9 uur je krijgt 2 x eten aan boord en de hele rit kan je gewoon drinken ophalen, je kon ook een van 7 uur doen maar wij wilde de lange tour.
Oja dinsdagavond na het eten reden we even door het dorpje waar we waren Valdez het was regenachtig en koud en ik zei tegen Jan ik heb het gevoel dat we een beer tegen komen en ja hoor aan de rand van het dorp was een beer aan het scharrelen, toen hij ons zag was hij weg, die is volgens mij al vaker weg gejaagd.
We zijn ook al een coyote en en vos tegengekomen, ik heb deze vakantie wel een overdosis wilde dieren gehad.
Oja dinsdagavond na het eten reden we even door het dorpje waar we waren Valdez het was regenachtig en koud en ik zei tegen Jan ik heb het gevoel dat we een beer tegen komen en ja hoor aan de rand van het dorp was een beer aan het scharrelen, toen hij ons zag was hij weg, die is volgens mij al vaker weg gejaagd.
We zijn ook al een coyote en en vos tegengekomen, ik heb deze vakantie wel een overdosis wilde dieren gehad.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails