Zeer spectaculair reed ik ook mee met Sjors.
Eerst om 18 uur door het dorp heen om de ereleden en burgemeester op te halen, daarna de parade en om 22.00 reed ik mee in het zestal van de paarden dressuurles.
Mijn vader reed mee met de menclub, zij deden dat samen met de paarden springles. Ruiters sprongen een parcours met hun paard, dan achterop de wagen springen, vaardigheid rijden en zo snel mogelijk aan de bel trekken. Beetje "Ter land ter zee en in de lucht-niveau"

Over straat was het wel erg geestig, al die paarden over hun toeren. We reden met een groep en met muziek, wat voor nogal wat onrust zorgde. Gelukkig was er 1 stabiele factor....

Het knotje vind ik niets, maar moest voor het zestal.

Dit is mijn "favoriete" onderdeel... het Wilhemus

Mijn vader in actie

Sjimmie werd nog 'los' op de foto gezet

Sjors inrijden, maar het was geen doen. We reden met alleen maar KWPN'ers de proef en moesten alleen maar heel hard gas geven. Dus lekker rijden was er niet bij. Maar na afloop van onze proef zei iedereen dat ik de enige was wiens paard normaal de bochten door liep, die stil stond als dat moest, die niet schrok, trapte of staakte.

de ring in

Gas geven, blijven zitten en leuk kijken... dat was het doel...

En nu kunnen we weer lekker zelf rijden, dan ziet het er toch een stuk florissanter uit

In de tussentijd dat mijn vader Sjimmie aan het terugbrengen was, stond ik met sjors *die zeer irritant bezig was* te wachten met 2 stalgenoten.
Ondertussen was de trekking van de loterij. We gingen helemaal uit ons dak toen 1 van die stalgenoten een prijs won: een messenset

En als laatste de hoofdprijs, een weekend/midweek landal greenparks, hoorden we mijn vader zijn naam

Maar goed, in die tijd hebben we in de tijd dat we stonden te wachten wat met mijn telefoon gespeeld

streng toespreken dat hij even normaal moet doen