twijfel twijfel, toch maar doen. Een filmpje van ons!
- Ilonka
Re: twijfel twijfel, toch maar doen. Een filmpje van ons!
Siets ik hoop over 7 jaar ook nog filmpjes van Ilonk te kunnen plaatsen.Jullie zijn wat dat betreft ons voorbeeld hoor! Dat Trix wat strammer loopt vind ik niet vreemd, dat doet Ilonk ook al en die is ' pas' 23.
Ik vind haar wel behoorlijk dik en dat lijkt me niet zo fijn voor die oude botten/gewrichten. Aan de andere kant vraag ik me af hoe je haar zo op gewicht weet te houden bij Ilonk voer ik me helemaal scheel om er een paar grammen op te houden. Die zal wel door alle jaren zo hard werken een enorm goeie verbranding hebben gekregen, die ze nu gewoon vasthoud...
Ik vind haar wel behoorlijk dik en dat lijkt me niet zo fijn voor die oude botten/gewrichten. Aan de andere kant vraag ik me af hoe je haar zo op gewicht weet te houden bij Ilonk voer ik me helemaal scheel om er een paar grammen op te houden. Die zal wel door alle jaren zo hard werken een enorm goeie verbranding hebben gekregen, die ze nu gewoon vasthoud...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ah Kristel wat een lieve woorden, dank je wel!
Trix is ook gewoon dik hoor, daar kan ik gewoon niet omheen (zowel letterlijk als figuurlijk
). Toch is ze altijd al
zo geweest, en na veel mislukte pogingen om haar af te laten vallen hebben we de hoop maar opgegeven. Als je
een paard hebt wat zelfs nog houtkrullen op eet, ben je op een gegeven moment ten einde raad. Vroeger at ze ook
gerust al het stro uit haar stal op. Gelukkig is dat nu voorbij, maar ik denk dat het ook gewoon in haar genen zit.
Ik zeg maar zo: Als het écht slecht was geweest, was ze er nooit 30 mee geworden.
Overigens heeft Trix ook altijd heel hard moeten werken voor haar brokjes, aangezien ze heel wat jaren manegepony
is geweest, en veel voor de kar heeft gelopen. Eigenlijk doet ze het pas sinds een jaar of 5 a 6 wat rustiger aan.
Aan het op gewicht houden doe ik dus niets, daar hebben we de op en top getrainde kaakspieren van Trix voor .
Trix is ook gewoon dik hoor, daar kan ik gewoon niet omheen (zowel letterlijk als figuurlijk

zo geweest, en na veel mislukte pogingen om haar af te laten vallen hebben we de hoop maar opgegeven. Als je
een paard hebt wat zelfs nog houtkrullen op eet, ben je op een gegeven moment ten einde raad. Vroeger at ze ook
gerust al het stro uit haar stal op. Gelukkig is dat nu voorbij, maar ik denk dat het ook gewoon in haar genen zit.
Ik zeg maar zo: Als het écht slecht was geweest, was ze er nooit 30 mee geworden.
Overigens heeft Trix ook altijd heel hard moeten werken voor haar brokjes, aangezien ze heel wat jaren manegepony
is geweest, en veel voor de kar heeft gelopen. Eigenlijk doet ze het pas sinds een jaar of 5 a 6 wat rustiger aan.
Aan het op gewicht houden doe ik dus niets, daar hebben we de op en top getrainde kaakspieren van Trix voor .
Dag lieve, lieve Trix... 

Super leuk filmpje Siets! Trix is gewoon een heerlijke dame.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Welk paard van 30 loopt nog zo rond met een ruiter/amazone op zijn rug? Geweldig toch dat het kan. Gewoon van genieten en ons laten mee genieten dmv dergelijke filmpjes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ze straalt echt geen 30 jaar uit he? Super om te zien, Siets 

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Nou, ik vind jullie ook super stoer samen, dus vooral lekker zo doorgaan! 

Ereplaatsje voor

Wat leuk om te zien! En weet je wat! Ze doet exact hetzelfde met haar staart als Sjors. Echt precies hetzelfde.
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

Oh wat apart Saskia! Heb Trix er zelfs nog voor laten nakijken, maar het schijnt gewoon met evenwicht
te maken te hebben. Heb ook een poos gedacht dat ze misschien boos zou zijn, maar aangezien haar
oren vrolijk naar voren staan, was ik met die gedachte snel klaar, haha
.
Wat een leuke reacties toch, dan moet ik maar vaker filmpjes gaan plaatsen!
te maken te hebben. Heb ook een poos gedacht dat ze misschien boos zou zijn, maar aangezien haar
oren vrolijk naar voren staan, was ik met die gedachte snel klaar, haha

Dag lieve, lieve Trix... 

Ik zat te kijken en dacht; wat is hier mis mee?
helemaal super dat jullie zo lekker aan het rijden zijn en wat een leukerd om te zien
helemaal super dat jullie zo lekker aan het rijden zijn en wat een leukerd om te zien

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Leuk filmpje, je ziet jullie genieten
. Wil wel vaker filmpjes zien 
Ik hoop dat Pon en ik over 14 jaar ook nog zo rond kunnen rijden

Ik hoop dat Pon en ik over 14 jaar ook nog zo rond kunnen rijden

Mijn gele topper Pontun ZZlicht startgerechtigd !!

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl
Wat wil je nog meer dan heerlijk cruisen met je oude dame. Grand Prix niveau flierefluiten 
En wat je zegt, ze doet het nog prima zo met een maatje meer...

En wat je zegt, ze doet het nog prima zo met een maatje meer...
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Hier hebben we ook alles na laten kijken, kwam niets uit. Maar ik had het nog nooit een ander paard zo zien doen. Tot nusiets schreef:Oh wat apart Saskia! Heb Trix er zelfs nog voor laten nakijken, maar het schijnt gewoon met evenwicht
oren vrolijk naar voren staan, was ik met die gedachte snel klaar, haha.

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

Nou ik had iets ergs verwacht na jou tekst gelezen te hebben. Maar niets is minder waar, heerlijk dat je op je oude maatje nog zo rond kunt rijden. Het plezier straalt er van af, heerlijk om te zien 

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.