Zoals beloofd zal ik wat foto`s van mijn pinkstuitstapje plaatsen. Dramingo is het eerste veulentje van Drammen. De afstamming van Valerie weet ik zo gauw niet. Die grablakke merrie is Indorada V.Drafur, M. Ilana MV. Illiano. Ze is bijna drie en gaat deze zomer naar de keuring en word daarna door Drammen gedekt.
Deze fjorden staan allemaal in Duitsland, in Meppen/Emsland bij Fam. Vahrmann.
Dramingo, V.Drammen, M.Valerie
Indorada, een grablakke dochter van Drafur. Ze is nog volop in de groei maar toch al behoorlijk aan de maat.
Leuk Indorada te zien én natuurlijk een Drammentje (maar geen rooie dus)
Ilana heb ik geloof ik wel eens gezien, dan heeft Drafur er leuk op toegedaan ook valt me alles behalve tegen.
Heeft Fam. Vahrmann ook Floris nog steeds? Wel benieuwd hoe die er uit ziet...
Leuk veulentje wijs koppie zit erop! Verders ook wel een erg mooie mamma!
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog
De merrie Valerie is een duits fokprodukt uit Venito X Hoimar. Ze is in 1992 geboren.
Of ze Floris nog hebben, weet ik niet. Daar was geen sprake van. Wel dat ze Goleath verkocht hebben.
Indorada`s manen hebben inderdaad een schaartje nodig maar dat zal binnenkort wel gebeuren als ze naar de keuring moet. Deze merrie viel mij ook niet tegen. Ze is harmonisch gebouwd hoewel ze nog in de groei is en is ook heel lief. Ben benieuwd hoe ze het op de keuring gaat doen. Ik zal het wel horen van Anja.
Indorada is duidelijk nog in de groei, maar ziet er leuk uit! Denk wel dat haar manen beter te knippen zijn dan die van papa!! Maar ik zie er wel echt duidelijk Drafur in terug..
Oh, en die Drammen, wat een scheetje!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....