Fjordy... Van lang naar kort
- Nathalie1985
- Contacteer:
Re: Fjordy... Van lang naar kort
ik smelt helemaal als ik toot zie
hij is zalig Amber !

Goh, ik zal het niet snel zeggen, maar Fjordy vind ik echt mooier met lange manen. Ik denk wel dat ie voor de keuring nog te slank en weinig bespierd (Zo noemen ze dat, terwijl hij juist super bespierd is) is. Maar lekker zo laten, ze zien er super uit alle drie! De wondjes van Gio zullen wel loslopen lijkt me.
Morris, mijn superfjord!
Suus, denk dat fjordy nu juist mooi is voor de keuring, Udo was met de keuring heel slank[zeker voor zijn doen]en had een 8 voor lichhaamsbouw en bespierd heid, terwijl ik hem eigenlijk toen helemaal nog niet zo besprierd vond, ligt er denk ik een beetje aan welke keurmeester je hebt, de oudere zien vaak liever maatje tank en de jongere zien toch liever het rijtype.En fjord zit er nu mooi tussen in.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- Machteld&Falco
Je kerels zien er goed uit hoor Amber!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Best spannend hoor.. Die keuring haha. Hopen dat hij beetje in smaak valt 
@Nathalie1985: Dankje wel

!
Grappige is, dat ze zijn moeder kennen haha.. een Totale Niet springer!

Ben heel benieuwd hoe Van Bon hem meet!
Hij zit perfect! Alleen gaan lettertjes er nu af, balen!A
We gaan het zien

@Nathalie1985: Dankje wel

Hahahaha is het zo ergleoensuzanne schreef:Haha Leo herkende Fjordy gewoon niet in keuringsconditie!

We zijn in afwachting op de uitslagAnita schreef:Fjordy op zijn mooistHeb je hem al DNA laten testen Amber?

Grappige is, dat ze zijn moeder kennen haha.. een Totale Niet springer!

Fjordy is ook maar 1.42!rosalie schreef:wat lijkt fjordy klein zo zeg! je hebt wel prachtige mannen hoor! boogje staat hem leuker vindt ik

Ben heel benieuwd hoe Van Bon hem meet!
Ja he?? Zijn gehele houding haha..jose79 schreef:Zo, dat is weer netjes! En Tootje kijk precies hetzelfde als zijn vader!
Mooi halster trouwens![]()
Hij zit perfect! Alleen gaan lettertjes er nu af, balen!A
Haha ik ben heel benieuwd! Hij is echt al dik dik voor zijn doen..Suus schreef:Goh, ik zal het niet snel zeggen, maar Fjordy vind ik echt mooier met lange manen. Ik denk wel dat ie voor de keuring nog te slank en weinig bespierd (Zo noemen ze dat, terwijl hij juist super bespierd is) is. Maar lekker zo laten, ze zien er super uit alle drie! De wondjes van Gio zullen wel loslopen lijkt me.
We gaan het zien

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
aaaaaaaaaaah wat doe je nou!
Ik vind lang zo moo-h-ooi...
Wat staat Toot onwijs sexy op de foto zo

Wat staat Toot onwijs sexy op de foto zo

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
wat heb jij toch een stel knappe manen.
En ja toot echt
En ja toot echt

Ik herken Fjordy ook niet meer terug zo 
Heb je hem speciaal voor de keuring 'wat minder afgetraind' staan?
Misstaat hem zeker niet, maar sportfjorden vind ik ook niet verkeerd om te zien!
Toot ziet er ook super uit!
Knuffel voor Gio en z'n beentje..

Misstaat hem zeker niet, maar sportfjorden vind ik ook niet verkeerd om te zien!
Toot ziet er ook super uit!
Knuffel voor Gio en z'n beentje..

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

De heren zien er weer prima uit Amber! Dat been van Gio komt denk ik met wat koelen wel weer goed.
Boogje staat fjordy prima! Zou hem nu wel goed bijhouden zodat je een rechte boog krijgt..
Boogje staat fjordy prima! Zou hem nu wel goed bijhouden zodat je een rechte boog krijgt..
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- ukoldaatje
Daar zijn de knappe mannen van Amber!
Tootje is gewoon super super onweerstaanbaar knap joh
Ik hou van korte manen, al vond ik de knotjes ook erg grappig staan bij Fjordy.
Giootje...hij is leuk!! Vind de kleur ook zo mooi!

Tootje is gewoon super super onweerstaanbaar knap joh

Ik hou van korte manen, al vond ik de knotjes ook erg grappig staan bij Fjordy.
Giootje...hij is leuk!! Vind de kleur ook zo mooi!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
wat een mooie fjorden 

Ik ben opzoek naar een 5 of 6 jarige brave fjord!
Jemig, ik had Fjordy ook niet herkend hoor!! Haha!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Toot is zo leuk!!!
En ik ben helemaal voor sportconditie.
Wel grappig jij manen eraf en ik laat die van Sjol weer groeien, tot ik weer ga rijden of mennen,
dan gaan ze er weer af.
Balen van Gio's been, goed in de gaten houden, koelen en zeggen dat ze niet meer zo moeten ravotten.
Als dikker wordt, verhoging krijgt, sloom wordt of kreupel gaat lopen da bellen.
En ik ben helemaal voor sportconditie.
Wel grappig jij manen eraf en ik laat die van Sjol weer groeien, tot ik weer ga rijden of mennen,
dan gaan ze er weer af.
Balen van Gio's been, goed in de gaten houden, koelen en zeggen dat ze niet meer zo moeten ravotten.
Als dikker wordt, verhoging krijgt, sloom wordt of kreupel gaat lopen da bellen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Toot is een knappe vent! hij ziet er superstrak uit.
Fjordy is inderdaad wat stevig, maar dat misstaat helemaal niet. We zijn hem gewoon in sportconditie gewend. Korte manen zijn toch wel stoerder hoor.
Ik denk dat de dierenarts niet zo veel zin meer heeft, de wond kan nu toch niet meer gehecht worden. Misschien dat als het dik blijft dat hij antibiotica krijgt, maar zo te zien is de wond nog redelijk open, dus kan je hem zelf goed schoonmaken met bv biotex. sterkte met de wildebras
Fjordy is inderdaad wat stevig, maar dat misstaat helemaal niet. We zijn hem gewoon in sportconditie gewend. Korte manen zijn toch wel stoerder hoor.
Ik denk dat de dierenarts niet zo veel zin meer heeft, de wond kan nu toch niet meer gehecht worden. Misschien dat als het dik blijft dat hij antibiotica krijgt, maar zo te zien is de wond nog redelijk open, dus kan je hem zelf goed schoonmaken met bv biotex. sterkte met de wildebras
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Nou dank jullie wel!
Tootje mag volgende week mee naar BB Vlietland, dus komt goed uit dat hij juist zijn vetjes kwijt is
!! Toch gaat het er wel weer af bij Fjordy, voor het najaar. Dan kunnen we nog mooi even sporten haha 
Met het been van Gio gaat het beter, nog wel wat dik maar minder en de 'wond' is ook niet rood meer!

Het hangt al vinder minder, hopen dat het snel weer echt recht staat!
Tootje mag volgende week mee naar BB Vlietland, dus komt goed uit dat hij juist zijn vetjes kwijt is

Met het been van Gio gaat het beter, nog wel wat dik maar minder en de 'wond' is ook niet rood meer!
Ja en door mijn duim is hij al goed in keuringsconditie geraakt haha.Ilona schreef:Ik herken Fjordy ook niet meer terug zo

Doe iedere dag even nat maken, en recht kammen!janna schreef:De heren zien er weer prima uit Amber! Dat been van Gio komt denk ik met wat koelen wel weer goed.
Het hangt al vinder minder, hopen dat het snel weer echt recht staat!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden