Hij is wel erg aanhankelijk geworden

Charret schreef:Wat super dat Gio zo is bijgetrokken. Nu zijn halfbroertje nog. Die manen voorspellen een hoop knip werk in de toekomst

Ja ...rowenna schreef:Jeetje zeg, ik ken Gio niet meer terug, wat een knap kereltje is ie aan het worden.
Ben je Fjordy's manen aan het laten groeien?
En Toot tja, dat is gewoon een kanjer echt een plaatje, en wat is ie groot als jij zo naast hem staat.

Best wel he ? Hij is denk toch wel weer wat gegroeid !
Hahaha idd, hij heeft 1x een klap gehad. Sindsdien staat hij vaak zoIlona schreef:Wat een metamorfose van Gio al. Die wordt alleen maar nóg leuker!
Toot weet precies hoe ver hij zijn hals kan strekken zonder stroomdraad te raken

Ja he ??foss schreef:Wat ziet Gio er super uit zeg en wat een mooiert is het geworden.
Toot blijft de stoere kerel en Fjordy het heerlijke mannetje.

Dank je !
Hij had zoveel vastgekoekte stront zitten, na hele dag goed poetsen.. was het er eindelijk af haha. Geen Puf meer voor zijn manen, dus daar moet ik echt nog is keer de tijd voor nemen!Anita45 schreef:Zo, wat is Gio veranderd zeg en ook al zo goed uit zijn haar. Hier loopt een nog erg harige jaarling rond, haha. Ik zou wel zijn hengtenpluk wat aanpassen als ik jou was, die staat er zo niet op zijn voordeligst op. Bij Toot is ie mooier afgewerkt.