Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
xtesske
Bericht
door xtesske » ma 18 apr 2011, 14:05
Mijn fjordje Zvenja!!
Dit Zvenja, een 7 (bijna

jarige fjorden merrie.
Ik ken haar nog niet lang maar ze is echt een schat.

Dit is trouwens ook mijn eerste topic dus ook even mezelf voorstellen...
Ik ben Tessa, 15 jaar en ben helemaal gek van fjordjes!
-
mairead
Bericht
door mairead » ma 18 apr 2011, 14:53
Hoi

Jou ken ik ook al ven Bokt; en Zvenja heb ik daar ook al even voorbij zien komen.
Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ze ziet er lief uit; mag naar mijn mening misschien nog iets voller worden, maar dat komt wel!

Is ze ook bereden? En wat zijn haar ouders?
Ik ben trouwens Marit, 25 jaar oud en studente. Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, maar ik was al wel een paar jaar op Bokt actief.
Mijn Fjord heet Yorinde, zij is een jaartje ouder dan jouw Zvenja en wordt dus 9 dit jaar. Ik heb haar al weer bijna 2 jaar in mijn bezit. Yorinde heeft al 2 topics hier op FW.
Tot ziens!
Fjord. Feel the difference!
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » ma 18 apr 2011, 15:31
Welkom Tessa, ik ben Anita, 49 jaar en getrouwd met Jeroen. Wij hebben hier inmiddels een kudde van 7 Fjorden. Hoe ze allemaal heten kun je lezen in mijn onderschrift.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
mar
Bericht
door mar » ma 18 apr 2011, 15:54
hoi hoi!
Ook ik heb me pas net voorgesteld hier. Mijn pony's staan ook in een voorstelfototopic.
leuke fjord heb je, ze zou idd iets voller mogen worden.
Veel plezier hier!
-
xtesske
Bericht
door xtesske » ma 18 apr 2011, 16:35
mairead schreef:Hoi

Jou ken ik ook al ven Bokt; en Zvenja heb ik daar ook al even voorbij zien komen.
Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ze ziet er lief uit; mag naar mijn mening misschien nog iets voller worden, maar dat komt wel!

Is ze ook bereden? En wat zijn haar ouders?
Ik ben trouwens Marit, 25 jaar oud en studente. Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, maar ik was al wel een paar jaar op Bokt actief.
Mijn Fjord heet Yorinde, zij is een jaartje ouder dan jouw Zvenja en wordt dus 9 dit jaar. Ik heb haar al weer bijna 2 jaar in mijn bezit. Yorinde heeft al 2 topics hier op FW.
Tot ziens!
Ja ik vind haar inderdaat nog erg iel ja en ze heeft ook ngo weinig conditie. Ja ze is bereden en haar ouders zijn Inco x Thasja.
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » di 19 apr 2011, 06:04
Hé daar is Zvenja.

Ik ken haar. Ze is ooit van een vriendin van mij geweest. Ik ga haar meteen naar dit topic loodsen. Dit zal ze leuk vinden.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift