Charret schreef:Nou Alinde heeft er ook wel eens beter uitgezien, mag ik dat zeggen. Schik er eigenlijk een beetje van.
Oh jee... dan vind je Celinde helemaal verwaarloosd zeker

Charret schreef:Nou Alinde heeft er ook wel eens beter uitgezien, mag ik dat zeggen. Schik er eigenlijk een beetje van.
Hoezo negatief? Ik schik er alleen van hoe Alinde eruit ziet. Bij haar vorige dracht [meervoud zelfs] zag ze er i.m.o. beter uit. Ik verwijd Lisa helemaal niks. Ik weet donders goed dat ze gek is met Alinde. En dat weet Lisa zelf ook wel. Blaas het niet zo op zeg.Lindy schreef:Wat een negativiteit Charret!! Ik zou haast willen vragen of je met je verkeerde been uit bed bent gestapt, maar ga er vanuit dat je daar om 21.40 uur geen last meer van hebt.
Ik vraag me af waar je het op baseert, als ik naar de foto's kijk zie ik een gezond, drachtig paard.
Ze heeft geen kilo's vet op haar ribben en stop veel in haar veulen, dat klopt. Daarom krijgt ze flink wat merriebrok, luzerne en hooi op een dag en staat 24/7 op het gras. Meer voedsel kun je er niet in stoppen. Ieder paard wat hoogdrachtig is en een flinke buik heeft ziet er slechter uit dan wanneer er geen veulen in zou zitten want de verhoudingen kloppen niet meer...
Ieder zijn mening en die mag je ook best geven, maar wat mij betreft had je het een stuk positiever mogen / kunnen formuleren! Het komt op mij over alsof je het Lisa verwijt dat ze er naar jou idee slecht uit ziet. Dat "ik schrik er eigenlijk een beetje van" vind ik echt dramatisch klinken en komt op mij over alsof er een zwaar verwaarloosd paard op de foto's staat...
Ach ik snap het. Ik heb ook een zusjeLindy schreef:Ik zie dat Lisa al heeft gereageerd mbt tot de dracht. Het is meer dat ze er bij Finn gewoon goed uit ziet.
Daarnaast, ik ken jou verder niet persoonlijk, maar zo zie je maar weer hoe een opmerking over kan komen over internet. Sprak Lisa net bij het eten, die weet dat je een leuke meid bent en het vast niet zo bedoelde, ondanks dat ook zij het kennelijk geen hele leuke opmerking vond. (maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat niet snel zou zeggen)
Opblazen? Niet van toepassing, wat ik schreef was puur het gevoel wat jou reactie mij gaf. Het zinnetje ik schrik er van, heeft ook wanneer ik het in een gesprek zou horen ipv over internet, een hele negatieve lading. Want eerlijk, Alinde ziet er prima uit voor een hoogdrachtige merrie dus kan ik mij niet voorstellen hoe je er van kan schrikken.
Maar goed om te horen dat je het niet op die wijze bedoelde en dat je niet het juiste beeld van Alinde in met name haar 1e dracht op je netvlies had.
Verder niet dat het tegen jou gericht was, maar wie lelijk doet tegen mn (lieve kleine) zusje, krijgt toch een minder vriendelijke reactie van mij en dit geval was jij dat helaas... (door de manier waarop het op mij over komt en het gevoel wat ik daarbij kreeg)