Eindelijk zover

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
dodootje

Eindelijk zover

Bericht door dodootje » di 01 mar 2011, 14:08

Morgen gaan we Pistache halen. Ik lijk wel een klein kind zo blij en nerveus ben ik :o Ik kan me niet meer heugen wanneer ik dit gevoel voor het laatst heb gehad. Ga van ellende maar boodschappen doen, misschien gaat de tijd dan wat harder :D

Nog even een filmpje van hem.
http://www.youtube.com/watch?v=97mMPfIgYSo
shesannie

Re: Eindelijk zover

Bericht door shesannie » di 01 mar 2011, 15:03

super leuk zeg!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D
dodootje

Bericht door dodootje » di 01 mar 2011, 16:06

Helaas ben net gebeld dat het een dagje later word, hoe moet dit met mijn geduld. :=
Charret

Bericht door Charret » di 01 mar 2011, 17:11

Spannend, hoe oud is ze?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
dodootje

Bericht door dodootje » di 01 mar 2011, 17:45

Hij word in mei 2 jaar
ing-1970

Bericht door ing-1970 » di 01 mar 2011, 18:02

Wat een leuk dier,,nageltjes bijten dan maar toch?
Afbeelding
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » di 01 mar 2011, 18:23

Oeh, die adv had ik gezien, die vond ik ook zo leuk!!

Hihi balen hoor, dagje langer wachten.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 01 mar 2011, 18:39

oei, dan kunnen de dagen zolang duren. Succes met wachten. Hij is het waard, een leuk paard, veel plezier met hem
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
wolkj

Bericht door wolkj » di 01 mar 2011, 18:52

Wat een leukerd, spannend hoor!
Faira (Orsta X Manus) :L)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014

Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Genista

Bericht door Genista » di 01 mar 2011, 19:28

Hahaha, ik ken dat gevoel... Dat had ik vorige maand ook toen ik mijn kleine G-tje gekocht had en hij gebracht zou worden.. Je voelt je net een klein pennymeisje... Kunt niet meer wachten.
Wacht maar... de laatste nacht kun je ook niet slapen van de zenuwen -O-
Oh en wat een leuk mannetje zeg! het is mijn 'droom' om ook van die leuke dingen met Genista te gaan doen, net als in jouw filmpje.
Snel foto's plaatsen he als hij bij jou is!!!!

Succes met de zenuwen!! :D
Ivonne

Bericht door Ivonne » di 01 mar 2011, 19:30

nog even geduld...hij is wel erg leuk zeg, en wat een leuk filmpje!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 01 mar 2011, 21:34

Wat een ontzettend leuk filmpje en wat een te gek paard! Heel veel plezier samen!
dodootje

Bericht door dodootje » ma 07 mar 2011, 11:03

Sorry beetje laat maar eerst carnaval gevierd.
Donderdag middag zijn we naar België gereden om Pistache op te halen. Echt een wereld paardje liep zo met mij mee de trailer op. Op de terugweg echt heel veel files dus we kwamen pas om zeven uur ’s avonds aan. Gelijk Pistache uit geladen en ook dat ging zonder problemen gelukkig. Vanaf ons terrein is het een stukje lopen naar de wei, nou had ik toch gelezen dat hij respect had voor je ruimte. Maar dat ging niet meer op toen de andere paarden luid begonnen te roepen en ben voort gesleurd naar de wei, de kracht van hem is mij nu duidelijk. De geiten vonden hem een vreemde verschijning maar hij is helemaal gek van de geiten, inmiddels vinden de geitjes hem ook geweldig. Mijn shet Dusty vind het allemaal niet zo grappig ik dacht altijd dat het een prettig gestoorde shet was maar het blijkt gewoon een b**** te zijn. Het gaat inmiddels beter maar eten delen vind ze helemaal niet grappig dus maar gewoon op meerdere plekken hooi geven. De buur paardjes vinden hem ook helemaal geweldig maar dat vind Dusty ook niet echt leuk en gaat hem weg jagen, Pistache de schat denkt ok jij je zin ik ga wel met de volgende kroelen en doet 2 stappen opzij.
Het veulen van de buren is zo gek op hem dat wij zaterdag ochtend een veulen in de wei erbij hadden staan, was gewoon over het hek gesprongen, koste nog veel moeite om hem weer bij zijn moeder te krijgen. Vanochtend belde mijn vriend en we hadden er weer een veulen bij, kan nog wat gaan worden, toch nog maar een keertje bedelen of hij niet bij hun in de wei mag. Vandaag mag zij zelf haar veulen ophalen, zal ze toch ook wel een keertje zat worden hahaha. Lint en kastje liggen klaar om om de wei te zetten maar ik wacht nog even.
Iedereen waar tegen ik gezegd had dat ik een Fjord x Tinker kruising gekocht had en een beetje vies keek en zeiden weet je wel waar je aan begint, komen nu ineens heel enthousiast langs. Er zijn er ineens die een bod op hem doen, vreemde mensen. Mijn Pistache is voor geen 10 miljoen te koop. Het is een vreselijke kroelkont en altijd vrolijk. Opgevoed is hij zeker en doet er alles aan om dat te laten zien om het lekkers uit je zak te krijgen, dus slim is hij ook. Kortom ik ben zo verschrikkelijk blij met mijn ventje dat kan ik niet beschrijven.
Ik ging dus vol volle moed foto’s maken maar na de derde foto was hij leeg en jawel de oplader lag in Vlaardingen dus had er flink de pest in, fijn hoor op twee plaatsen vertoeven. Toen ik gisteren de foto’s op mijn laptop zette bleek er ook nog een vette vinger van vriendlief op de lens gezeten te hebben dus ik was niet echt vrolijk. Ik zal ze hier toch maar neerzetten en van de week zal ik er wel nieuwe opzetten.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie