De beruchte shet !
Re: De beruchte shet !
Fijn dat (Harley, vindt ik de mooiste naam), goed terecht is gekomen.
Harley was de hele tijd al erg leuk, alleen zijn grootste probleem was de chip. Maar dat gaat ook geregeld worden
Harley was de hele tijd al erg leuk, alleen zijn grootste probleem was de chip. Maar dat gaat ook geregeld worden
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Discussies heb ik gemist 
Ik vind Patser wel bij hem passen zo vanaf de foto's.

Ik vind Patser wel bij hem passen zo vanaf de foto's.
Het is echt een leuke pony fijn dat hij goed terecht is gekomen is hij inmiddels al legaal 

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Hij is leukkk!!
haha.. Om verliefd op te worden, zo'n lekkere bijdehandte shetter..
Veel plezier met hem..
Is Binky nog wat?:P

Veel plezier met hem..
Is Binky nog wat?:P
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- Nathalie1985
- Contacteer:
Amaai wat een leuke reacties allemaal
Weet niet op wat eerst nog te reageren
dus mercikes allemaal !
Zijn naam staat onder tussen vast: Hij zal voortaan als levi door het leven gaan
Hij begint zijn draai hier goed te vinden en ziet hem al helemaal meester over zijn twee fjorden vriendjes
soms wel grappig om te zien, al hou ik toch ook mijn hart vast als hij in de aanval gaat tegen die twee grote 

Zijn naam staat onder tussen vast: Hij zal voortaan als levi door het leven gaan

Hij begint zijn draai hier goed te vinden en ziet hem al helemaal meester over zijn twee fjorden vriendjes

Gefeliciteerd met Levi! Het is dat ik geen plek had voor hem...
Hij is echt leuk!!
Super dat hij bij jullie zo goed terecht is gekomen.

Super dat hij bij jullie zo goed terecht is gekomen.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- Nathalie1985
- Contacteer:
Deze lieve shet wou ik echt niet uit mijn handen laten gaan. ben zo blij met hem!
Hij is in de zomer echt heel mooooooiiiiiiiii!!!Hij is echt leuk! Ben benieuwd hoe hij er zonder winterjas uitziet!

Dat is zeker zo,Hij is en blijft geweldig en appart!
En weet je dat vervoeren is geen enkel probleem geweest,ze zijn nergens aangehouden en hebben ruim 2uur moeten reizen. (daar ik wel hoorde dat hij niet graag de trailer inging,terwijl hij zo achter in eeen combo springt ,zo hadden wij hem nl 2x vervoert hahahaha)
Hij staat daar super met die 2 Fjorden zo samen!
En inderdaad hij heeft het goed daar, zo te zien!
En dat vind ik echt heeel fijn!!!

Hij is super gaaf en volgens mij heb ik zijn broer staan.