Vandaag toch maar even voor het dikke buiken topic foto's gemaakt van Alinde.
Deze 4 weken (ondertussen alweer 1.5 week bezig) doe ik alleen grondwerk met haar voor de revalidatie van haar rug (wat super gaat) en dan dus over 2,5 er weer op tijdens de les van mn instructrice. We gaan de goede kant op.
Grondwerk slaat goed aan en ze word al wat sterker heb ik het idee.
Zoals ik overal al wel genoemd heb is het veulen een beweeglijke. (dat word vast een hengst). Elke keer als ik er ben voel of zie ik wel getrappel. Vrijdag was het helemaal feest toen hebben we met 3 stalgenoten staan voelen en kijken het veulen is wel stuk of 10 keer alinde een lel gegeven (arme ally).

hier kijkt ze echt op zn charmantst

mooi dame

En geprobeerd 1 van voren te maken, maar niet heel duidelijk

Na Alinde Cindy nog even rijden. Mieke ging op Celinde mee naar buiten en ook een stalgenootje met haar draver ging mee. We hebben een heerlijke staprit over het oefenterrein gemaakt. Cindy was eerst klein beetje druk, maar na een km ofzo werd het al minder. Ze was hartstikke braaf en vond zelfs de crossmoters niet eng. Ik heb alleen nog steeds wat ruzie met het barefoot zadel. Ik leg hem altijd heel netjes wat verder naar achteren als gewoon lijk en telkens als ik weer afstap ligt hij weer op de plek van een standaard zadel... Misschien worden we het ooit nog wel eens over de plek haha. Komt goed.
Ondeugende blik van Cindy

Ja ze had er zinin (die oortjes)

Mieke druk in gesprek

JOehoe kijk is hierheen

Ik moest natuurlijk ook helemaal op de foto dus fototoestel doorgegeven aan mieke en die moest natuurlijk ook een foto van boven maken
Celin vond het ook gezellig

Speciaal voor janine:

Rond kerst heb ik deze foto nog gemaakt. Mijn kerstkado. Aan de voorkant staat klein links mijn naam en achterop

Ik heb ook een zwart tshirt met appelgroene letters!! Helemaal blij mee