@ Keandra: Breng ze maar hoor haha

Fjordy is ook een halve dame, die vind ook echt niks !
Nou inderdaad !!! Zolang maar droog is, en alle blub weg is !dendola schreef:Foto 11 is wel erg gaaf hoor hihi
Ik ben de regen ook wel weer zat, laat het maar lekker lente worden
Haha mooi he, GioYfke-lover schreef:Wauw wat een paard is Toot je ziet hem haast denken wat zal ik nu weer gaan uitspoken schitterend!!
Op je veulentje zitten ook de goede gangen al op of niet fijn dat Fjordy het goed kan vinden met Gio (blijft het een mooie naam vinden)

Hij heeft het wel in zich, hopen dat hij blijft doen

Ik kwam dat filmpje tegen, en vond hem zo schattig haha.Anita45 schreef:Wat een verschil hè, kleine Toot en grote Toot. hij laat wel zien dat hij ballen heeft.

Raar hoor, dat de tijd zo snel gaat..

Zo blij dat Toot onder het zadel nog 'lief' istruus1970 schreef:die gio is een echt varkentje. maar hij heeft wel een leuke gang. Mooi ruim. Toot ook, die kan echt ruim lopen. Wat kan hij bokken zeg. dan ben je blij dat je er dan niet op zit.
Die weide ziet er beter uit dan onze, bij ons vooral veel blub. Maar gelukkig kunnen ze nog droog staan te eten. niks aan die regen. Ik ben klaar voor de lente

Want of ik dit uit zit haha..
Ja ik ook echtfoss schreef:Toot ziet er echt stoer uit, ik ben gek op hengsten ze hebben gewoon net iets meer dan een ruin.
Gio is nu nog het lelijke eendje maar als het verhaal klopt staat er over 3 jaar een heel mooi paard bij jou in de wei.