In 2007 kocht ik Marga. Hier had Claudia Marga net gebracht. April 2007. Baranna was hier nog geen jaar en Jackie al 33

Diëgo en Marga vonden elkaar meteen leuk. Maar wat schrik ik hier van Diëgo, zijn oogleden

Moet je zijn oogleden hier zien. Hier wist ik al wel dat hij Cushing had. Snap nog niet dat niemand eerder zag dat er iets met zijn ogen was. Maar misschien komt dat ook omdat hij van zichzelf al een droevige blik had

Goh, wat een andere Marga was het toen nog, meer in sportconditie. Ze is nu een fokmerrie om te zien

Wat zag ze er hier nog een stuk jonger uit, terwijl het nog geen 4 jaar geleden is.

Diëgo had overal een oplossing voor, als hij jeuk had. Het was een komiek hoor

Een rit met Marga, met zo'n 50 aanspanningen. Claudia ging mee (dat is Claudia niet hoor, bij mij achter op de kar

Tot slot de haan. Er was een haan van JW ontsnapt. Hele dag gezocht, niet gevonden.'s Avonds horen we Marga tekeer gaan in de stal. Ik erheen, wat tref ik aan???

Altijd leuk om weer wat oude foto's te bekijken, herinneringen ophalen. Helaas heb ik al veel foto's van overleden dieren. Maar de herinneringen blijven leuk!