Vanmorgen een heerlijke sneeuwrit gemaakt met mijn stalgenoot. Haar paard explodeerde een paar keer maar Beer bleef zijn gemoedelijke zelf..een keer omgedraaid en weggegaloppeerd voor het huis waar de heks woont..

Nouja, kijk en geniet van het Sterrenbos en Rechterense Veld in de winter vanaf een gele rug!
We beginnen bij het begin.. ik had vanmorgen een 'Dude, where's my car' momentje..haha gisteren lag hier eigenlijk weinig sneeuw en vanmorgen dus een stuk meer, jeehj! Op naar Beer!

Bij Beer aangekomen even genoten van het uitzicht..dit is vanaf de schuur met stallen gezien..

Zadel op de gele rakker, opstijgen en gaan met die banaan..dit is op het paadje achter de weide langs..op de vorige foto helemaal links bij de bomenrij. Dat is de ingang naar het bos dus. Rechts op deze foto, achter de bomen zit dan het weiland dat je op de vorige foto ziet.

Mijn uitzicht in het bos..Beer moet achteraan leren lopen..MOEILIJK! Kun je wel aan zijn oren zien haha!

Even gewisseld, nu mocht hij voorop..lekker scheef zit ik ook..haha!

Mijn uitzicht als Beer sneeuwschuiver speelt.. Geen oren in beeld deze keer..

Wandelaar gevraagd om ons even samen op de kiek te zetten.. En dit vindt Beer van poseren..

Thunder heeft geen zin (een minuut later sprong hij de lucht in met 4 benen..steiger/bok/steiger..gek peerd..moest er even uit en toen was het weer klaar..) Beer heeft hier zijn typische pret-bek-look..

Ik ben zo blij met mijn gele buffel! Wat een goedzak is het toch ook..af en toe een aanstellerig moment maar over het algemeen is het zo'n koel dier!

En hier kwam er een hond aangerend..Beer is echt dol op honden..wil altijd snuffen en spelen..

Nou, weer een sneeuwtopic maar van mij mag het tot maart wel zo blijven!

Bedankt voor het kiek'n!