Digai met skippybal.
Re: Digai met skippybal.
Geweldig Esther
Ik zie veel vergelijking met ze half broertje hier...Het was niet dezelfde foto maar ben wel Verliefd op Elvis geworden waar die met de skippybal op staat.Stond toen op de site van Bart.

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat kunnen ze toch gek doen met zoiets simpels. 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

ja, dat viel mij ook al op. Hij heeft echt van die donkere wenkbrauwtjes wat je bij gra's ook ziet ook bij z'n neusgaten zo'n donker randje. Een soort beige gra-kleurtje. Heel apart welEsther schreef: Ja dat kleurtje.. Beige ofzo.. Maar opvallend, hij is echt grijs om zijn ogen, nog meer als zijn moeder. Hij heeft ergens nog wel geprobeerd om gra te worden, hihi..

edit: als je foto nr. 23 zwart/wit zou afdrukken, zou je niet beter weten of het is een gra. Daar heeft hij echt zo'n gra-koppie. Leuke foto

Leuk hè, als ze zo lekker aan het spelen zijn.
Laatst gewijzigd door Megan op vr 03 dec 2010, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Heerlijk dat die knul van je zich zo vermaakt, prachtig gezicht. Daar word je echt blij van als je dat ziet.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat is Digai een kleine skipybal-fan!
Erg leuke foto's!

Erg leuke foto's!
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
- rocky&moby
lekker met de skippy bal spelen! leuk hihi..
Hebben ze er al op geprobeerd te rollen? Dat doet mijn mini muis van net 85 cm, is ook een erg leuk gezicht haha.
Hebben ze er al op geprobeerd te rollen? Dat doet mijn mini muis van net 85 cm, is ook een erg leuk gezicht haha.
Alleen nog maar een klein beetje rollen, dat is nog niet helemaal ontwikkeld, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een leuke foto's zeg Fugo vond het ook niets hoor zo'n bal maar nu spelen zijn vriendjes wel met een bal die een stuk kleiner is, misschien wordt hij ook zo fanatiek al Digai het is echt een plaatje hoor echt benieuwd wat voor vacht er van de zomer onder vandaan komt 

- ukoldaatje
* is per direct, na het zien van deze fotos, naar de winkel gesjeesd om voor Gandhi ook een skippybal te bemachtigen...mevrouw het is niet echt het skippybal=seizoen hoor*
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
hihi hij heeft echt zichtbaar plezier ook. En Fjella maar denken, rot nou toch gewoon op man met die bal van je.
heerlijk.
heerlijk.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat een prachtdier. Zo grappig dat ze zo hard groeien he, zo zag Ekkie er vorig jaar ook uit 

Wat een leuke plaatjes Esther
!!! Enne wat lijkt Digai veel op elvis zeg jeetje.
Ook Fjella vindt ik een plaatje om te zien

Ook Fjella vindt ik een plaatje om te zien

Ah, wat super schattig! Hij vermaakt zich er wel me. 

Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2