Kaya
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Re: Kaya
Wat een scheetje zeg 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wat een heerlijk pluizebolletje! Daar moet je toch gewoon naar blijven kijken? 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Even uitleg over de DH. De DH is er in 3 haarvariateiten. De normaal stokhaar (zoals onze honden zijn en die hebben jullie al wel eens op foto gezien), dan heb je de langstokhaar (dit is Kaya van Anna) en tot slot heb je nog de langhaar.Orion1996 schreef:Ze is helemaal op en top duitse herder met papieren, maar dan de lang stokharige uitvoering geloof ik (Anita heeft hier meer verstand van).Evy schreef:Wat voor ras is dit nu precies? Toch geen gewone duitse herder?
Tis echt een lieverd.
Viv, moet even kijken of ze mee gaat naar de keuring. 2 honden mee is wel erg veel en Squeak hoort bij mij, dus waar ik ga gaat mn muisje mee.
Ilona, is wel een wereldreis om puppy te knuffelen hoor
En Anna, tuurlijk gaat ze mee naar de HK, dan neem ik haar wel onder mijn hoede. Weet ik zelf ook zeker dat ik veel aanspraak heb die dag, hahaha.
@Ilona: Als je komt gaan we ook bij Anna op bezoek. Zij woont het dichtste bij mij van alle FW-ers.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jajajaja 

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

oh watissie leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Anita woont hier kleine 20 min vandaan, dus dat is lekker dichtbij. Kijk tegen de tijd van de HK wel ff hoe het gaat, dan is ze inmiddels ook alweer bijna een half jaar en al aardig aand e maat, maar ze zal vast een lieve knuffel blijven

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008