Dat vind ik hier ook altijd zo raar waarom moeten ze eigenlijk verkleed zijn hier dat heb ik nog nooit gesnapt!Daphne schreef: Ik vind het ook wel een teken van dat het ras serieus genomen wordt (wat ik in Nederland met bijv allerlei verkleedpartijtjes nogal eens in twijfel trek, sorry, mijn mening).
30 dagen test.
- nancy imka
Re: 30 dagen test.
Ziet er super gaaf uit!! Cross draaf!!!
De rooie is ook wel erg gaaf trouwens!!
De rooie is ook wel erg gaaf trouwens!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- Love_Jordy
ben ik het ook mee eens.nancy imka schreef:Dat vind ik hier ook altijd zo raar waarom moeten ze eigenlijk verkleed zijn hier dat heb ik nog nooit gesnapt!Daphne schreef: Ik vind het ook wel een teken van dat het ras serieus genomen wordt (wat ik in Nederland met bijv allerlei verkleedpartijtjes nogal eens in twijfel trek, sorry, mijn mening).

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Oh Thorbjoern is vind wel erg gaaf zo in volle galop. Zoeeffff... Mooi dier.
Draaf ziet er idd goed uit. Dit wat voller, staat hem beter.
Ze doen het maar mooi he alle 3. Gaaf!
Draaf ziet er idd goed uit. Dit wat voller, staat hem beter.
Ze doen het maar mooi he alle 3. Gaaf!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Leuk beeld zo hoor! lijkt me ook geweldig om daar te kunnen en mogen werken met de hengsten
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Alle fjordenhengsten waren wel wat aangekomen, hihi.. Maar Haldir en Thorbjoern waren helemaal wel wat aan de dikke kant, Drafur kan het prima hebben!! Dat gaat natuurlijk ook wel als ze per dag 6 kilo haver/krachtvoer krijgen, hihi.. Dieetje rijpaard..
Was inderdaad jammer dat ze niet geknipt waren, Drafur was al heel kort geknipt van te voren daarom is hij nog mooi kort, Haldir zag er echt niet uit, min vingers jeukten wel hoor!!
Alle andere hengsten, excl. haflinger, waren wel netjes gevlochten, hihi.. Kon bij Haldir ook wel inmiddels, hihi..
De rijpaardhengsten doen de 70 dagentest, maar ze doen daar alle rassen wel geloof ik, er liep ook een haflinger tussen en nog een heel stel pony's.
Ik weet zo niet of dit meisje ook heeft gemend met Drafur, volgens mij was dat iemand anders.. Weet ook niet of alle mensen daar het kunnen, ik denk namelijk niet dat ze de rijpaardhengsten aanspannen, maar kan me vergissen hoor..
Maar het meisje was erg over Drafur te spreken inderdaad, ze vond het een leuk paard, maar je zegt ook niet tegen de eigenaren dat het een rotbok is naturlijk, hihi.. Moet zeggen dat ze vooral enthousiast was over het mennen wat hij echt heel goed deed!!
Was inderdaad jammer dat ze niet geknipt waren, Drafur was al heel kort geknipt van te voren daarom is hij nog mooi kort, Haldir zag er echt niet uit, min vingers jeukten wel hoor!!
Alle andere hengsten, excl. haflinger, waren wel netjes gevlochten, hihi.. Kon bij Haldir ook wel inmiddels, hihi..
De rijpaardhengsten doen de 70 dagentest, maar ze doen daar alle rassen wel geloof ik, er liep ook een haflinger tussen en nog een heel stel pony's.
Ik weet zo niet of dit meisje ook heeft gemend met Drafur, volgens mij was dat iemand anders.. Weet ook niet of alle mensen daar het kunnen, ik denk namelijk niet dat ze de rijpaardhengsten aanspannen, maar kan me vergissen hoor..
Maar het meisje was erg over Drafur te spreken inderdaad, ze vond het een leuk paard, maar je zegt ook niet tegen de eigenaren dat het een rotbok is naturlijk, hihi.. Moet zeggen dat ze vooral enthousiast was over het mennen wat hij echt heel goed deed!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een mooie pics zeg en Drafur ziet er super uit hoor
Leuke foto´s Esther. alle drie de kerels hebben wel wat. Draaf doet allles braaf en met plezier zo te zien!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Leuk om eens een beeld te krijgen hoe het daar gaat.
Die rooie is wel leuk zeg
Die rooie is wel leuk zeg

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl

Heel anders beeld van de Fjorden zo toch

En Draaf, die kan springen haha ! Dat word starten

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden