Cai
Cai
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-7DKVOMEO.jpg][/img]
Re: Cai
je zet je streepje steeds verkeerdMarcha schreef:

Je kan trouwens meerdere foto's in één topic plaatsen hé, onder elkaar!

Leuk paardje
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Welk streepje, ik doe gewoon kopieren...en het loopt heel erg lastig voor mij als ik de foto's wil ophalen in mijn album.
Daarna is fjordenwereld weer zoek ahhh...
Daarna is fjordenwereld weer zoek ahhh...
Zet je ze weer aan het werk Marcha
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- ukoldaatje
Hihi ik snap je wel hoor, ik had dat voorheen ook altijd
Maar wat een scheetig paardje, leuk koppie!!

Maar wat een scheetig paardje, leuk koppie!!

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Hee tante ka, ik doe echt mijn best, maar overal allen img tussen de haakjes maar ..ik moet toch weer naar blond denk ik kus
Ja bij jou is het duidelijk blond, geeft niks je bent nooit te oud om te leren oma Mar.
http://www.fjorkahoeve.nl
-
schattig koppie heeft hij
Je moet je de linkjes van je foto's echt tussen de img en die haakjes zetten. Zoals hieronder, je link moet dan op de stippellijn komen.
[img]....[/img]
Je kan daarna op enter drukken en op dezelfde manier nog een foto plaatsen in hetzelfde topic.
Hoef je niet steeds een topic te openen met maar 1 foto
[img]....[/img]
Je kan daarna op enter drukken en op dezelfde manier nog een foto plaatsen in hetzelfde topic.
Hoef je niet steeds een topic te openen met maar 1 foto

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.