Trix, still going strong
Re: Trix, still going strong
geweldige oma! Ze ziet er toppie uit hoor
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Bedankt voor de leuke reacties! Mede door zulke lieve woorden ga ik weer beseffen hoe gelukkig ik me mag prijzen.
Dat wij na zoveel jaar samen, nu nog steeds van elkaar mogen genieten. Ik ben gewoon met haar opgegroeid.
Als ze er later niet meer is, zal ik altijd nog terug denken aan de jaren die we samen hadden. Het is gewoon enorm
bijzonder!
Op bokt lees ik al dat mensen haar veeeeel te dik vinden, en ik krijg er zelfs pb's over. Ik zou het niet goed met haar
voor hebben omdat ik haar zo dik laat zijn. Dat doet me wel een beetje zeer, maar ik weet zelf wel beter.
Om even terug te komen op het afvallen van mij. Ik wil er nu nog 6.3 kilo vanaf hebben. De teller staat nu op -11.4,
dus ik ben al een heel eind op weg. Het is moeilijk, maar omdat ik weet dat ik ook Trix er een enorm plezier mee doe,
is dat wel een goede stimulans!
@ Kristel: Trix heeft nu een deken op die ik zomaar kreeg van een stalgenootje. Gloednieuw, en 300 grams. Als de
vacht weer wat dikker wordt krijgt ze de 200 grams weer op. Hij zit wel echt als gegoten!
Dat wij na zoveel jaar samen, nu nog steeds van elkaar mogen genieten. Ik ben gewoon met haar opgegroeid.
Als ze er later niet meer is, zal ik altijd nog terug denken aan de jaren die we samen hadden. Het is gewoon enorm
bijzonder!
Op bokt lees ik al dat mensen haar veeeeel te dik vinden, en ik krijg er zelfs pb's over. Ik zou het niet goed met haar
voor hebben omdat ik haar zo dik laat zijn. Dat doet me wel een beetje zeer, maar ik weet zelf wel beter.
Om even terug te komen op het afvallen van mij. Ik wil er nu nog 6.3 kilo vanaf hebben. De teller staat nu op -11.4,
dus ik ben al een heel eind op weg. Het is moeilijk, maar omdat ik weet dat ik ook Trix er een enorm plezier mee doe,
is dat wel een goede stimulans!
@ Kristel: Trix heeft nu een deken op die ik zomaar kreeg van een stalgenootje. Gloednieuw, en 300 grams. Als de
vacht weer wat dikker wordt krijgt ze de 200 grams weer op. Hij zit wel echt als gegoten!
Dag lieve, lieve Trix... 

Knap stel zijn jullie zeg!Ziet er toch geweldig uit 

wees blij dat je oudje nog wat dikker is. Ik had met Jackie echt moeite om hem op gewicht te houden. Op het laatst was hij haast mager, ik schaamde me ervoor, al kon ik er niks aan doen. Maar mensen die hun woordje klaar hadden over zijn uiterlijk wisten niet dat hij 33 was en dat ik er álles aan deed om hem dikker te krijgen. Hij kreeg eten zat, maar had geen kiezen meer. Ik vind Trix er super uitzien, houden zo 

Baranna 13-5-2006
Super zeg; wat zien jullie er beiden goed uit! Op de foto's zou je niet zeggen dat er bij jou nog wat kilotjes af moeten.. Jy en trix zien er beiden super uit!
En ja 29, wat een leeftijd en dan nog zo'n plezier hebben.. Super!
En ja 29, wat een leeftijd en dan nog zo'n plezier hebben.. Super!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Trix ziet er echt top uit, staat haar goed dat geschoren velletje, en super knap van je dat je 11 bent afgevallen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ze ziet er super uit hoor niet luisteren naar de bokkers, die weten er niets vanaf, jij ziet er ook goed uit hoor houden zo
Trix ziet er super uit hoor. En lekker actief nog. Hoop dat Nisko ook zo fief zo oud mag worden.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Thessa Keizer
Jeetje wat ziet ze er goed uit zeg!!!!! Heerlijk hoor dat je nog zo lekker met bezig kunt zijn
Enne trek je niets aan van mensen van bokt joh!! Wees maar blij dat ze er nog zo lekker uitziet, vaak zijn de oudjes al zo mager, ik zie dit veel liever dan! Hier wordt absoluut niet aan je getwijfeld hoor, wij weten wel hoe gek je bent met Trix
Groetjes Thessa

Enne trek je niets aan van mensen van bokt joh!! Wees maar blij dat ze er nog zo lekker uitziet, vaak zijn de oudjes al zo mager, ik zie dit veel liever dan! Hier wordt absoluut niet aan je getwijfeld hoor, wij weten wel hoe gek je bent met Trix

Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- rocky&moby
Leuk jij hebt net zoiets met TRix als ik met Moby, samen heel wat km's gemaakt en echt van elkaar geleerd.
Alles wijkt voor Moby en dat blijft ook al is hij voor een ander misschien maar oud en niks het blijft mij bijzondere vriendje.
Ik hoop dat Trix en jij nog veel leuke jaren hebben, ze ziet er super goed uit.
Alles wijkt voor Moby en dat blijft ook al is hij voor een ander misschien maar oud en niks het blijft mij bijzondere vriendje.
Ik hoop dat Trix en jij nog veel leuke jaren hebben, ze ziet er super goed uit.
Wat ziet ze er nog super uit!! Laat die bokkers maar lekker l*llen! Tot nu toe heb jij een beestje van 29 wat super in haar vel zit, en je ziet duidelijk hoe gek je op haar bent!! Lekker volhouden zo!
Wat knap zeg dat je zelf al zoveel bent afgevallen!!! Mijn respect! Ben stiekem wel jaloers op je dat je al zover bent! Ik heb nu de eerste 5 eraf.

Wat knap zeg dat je zelf al zoveel bent afgevallen!!! Mijn respect! Ben stiekem wel jaloers op je dat je al zover bent! Ik heb nu de eerste 5 eraf.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Vandaag kreeg ik alweer een pb van iemand op bokt die mij een paar jaar geleden ook al op de huid zat,
dat ik Trix moest laten testen op cushing. Ondanks dat ik zei dat dit al was gebeurd, en dat ze het niet
heeft, wilde ze me erop attent maken dat het ook mogelijk is dat het bij haar nog in het beginstadium is,
waardoor dat in de bloedtest nog niet zichtbaar is. Toch wel heel jammer, mensen bemoeien zich zoveel
met een ander...
Ik twijfel er niet aan, Trix is 100% gezond
.
Dank je Kimmie, jij zit dan vast ook zo aan de 11 kilo hoor, bij mij heeft dat ongeveer een maand geduurd
.
dat ik Trix moest laten testen op cushing. Ondanks dat ik zei dat dit al was gebeurd, en dat ze het niet
heeft, wilde ze me erop attent maken dat het ook mogelijk is dat het bij haar nog in het beginstadium is,
waardoor dat in de bloedtest nog niet zichtbaar is. Toch wel heel jammer, mensen bemoeien zich zoveel
met een ander...
Ik twijfel er niet aan, Trix is 100% gezond

Dank je Kimmie, jij zit dan vast ook zo aan de 11 kilo hoor, bij mij heeft dat ongeveer een maand geduurd

Dag lieve, lieve Trix... 

Wat ziet ze er nog goed uit! Super dat je met een paard van 29 nog zo kan rijden.
Laat die mensen maar lekker kletsen, het is toch jouw paard? Ik denk dat je het zelf snel genoeg door hebt als er iets mis is.
Op de manege waar Odette staat, staan twee fjorden van 25 en 27 en een shet van 27, die zijn gelukkig ook niet mager. Anders zien ze er meteen slecht uit en dan krijg je dat weer te horen.
Laat die mensen maar lekker kletsen, het is toch jouw paard? Ik denk dat je het zelf snel genoeg door hebt als er iets mis is.
Op de manege waar Odette staat, staan twee fjorden van 25 en 27 en een shet van 27, die zijn gelukkig ook niet mager. Anders zien ze er meteen slecht uit en dan krijg je dat weer te horen.
Odette&Fenna
wat een mooie foto's, ik heb echt bewondering voor trix. ze ziet er super uit!!!!
-
Ik vind ze er super uit zien. VOlgens mij glanst ze zelfs nog met wat haar! Niet luisteren naar de mensen van Bokt. Dat ze zich met zichzelf bemoeien, ipv jou op stang te jagen. Jij kent Trix het beste en als ze te dik zou zijn, zou ze niet zo door de bak racen. Wat Ivonne al zegt, ik kende een paardje van 32 die niet meer dik te krijgen was. Als Trix happy is, is het toch goed?
Heel veel plezier samen nog!
Heel veel plezier samen nog!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend