Genoten!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Ivonne

Re: Genoten!

Bericht door Ivonne » ma 04 okt 2010, 17:54

dat pad neem ik zeker vaker :))
Ik haal je wel een keer weer op Tamara. Of Annemarie haalt jou en ik km met Marga naar Annemarie. Lekker in het Gieterbos rijden. Maar ik wil ook nog graag een keer een rit vanaf hier organiseren, misschien kunnen we die met z'n 3-tjes uitzetten?

Heb trouwens verschrikkelijke napijn gehad van de rit.....ben met pijnstillers de nacht doorgekomen....
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Calendula
Contacteer:

Bericht door Calendula » ma 04 okt 2010, 18:40

wat fijn dat je genoten hebt van de rit.
wat is het toch ook heerlijk om buiten te rijden hè,eigenlijk moet ik maar eens kijken of ik een keer vervoer kan regelen om samen met cairo bij jullie langs te komen
Cairo mijn superman voor altijd!!!

Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie » di 05 okt 2010, 07:02

Lovemischa schreef:dat pad neem ik zeker vaker :))
Ik haal je wel een keer weer op Tamara. Of Annemarie haalt jou en ik km met Marga naar Annemarie. Lekker in het Gieterbos rijden. Maar ik wil ook nog graag een keer een rit vanaf hier organiseren, misschien kunnen we die met z'n 3-tjes uitzetten?

Heb trouwens verschrikkelijke napijn gehad van de rit.....ben met pijnstillers de nacht doorgekomen....
Jammer toch dat je er steeds zo'n last van krijgt. Niet eerlijk. Wat zou nog helpen om je minder last te bezorgen?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 05 okt 2010, 07:21

leuk zo'n rit. Wat heerlijk als je mobiel bent. lekker overal heen tuffen en samen rijden. heerlijk he, dat de dames zich niet druk zitten te maken.

Wel vreselijk balen Ivonne dat je zoveel pijn hebt na een ritje. weten ze ook waar die pijn weg komt?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Annemarie

Bericht door Annemarie » di 05 okt 2010, 07:26

truus1970 schreef: Wat heerlijk als je mobiel bent. lekker overal heen tuffen en samen rijden.
Als ik dat ook weer eens zou moeten missen. Zelf overal heen kunnen is zoooo heerlijk *o/* . Les, wedstrijd, buitenrit, de veearts. Makes life easier. Maar goed, ik had wel geluk dat Wilfred al een auto had die zwaar genoeg was. Dan heb je 1 van de 3 voorwaarden (auto, trailer en E-rijbewijs) alvast binnen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Megan

Bericht door Megan » di 05 okt 2010, 08:55

Lovemischa schreef:dat pad neem ik zeker vaker :))

Leuk Ivonne als jullie een rit organiseren! dan ben ik er ook bij (als 't mag). Een trailer lijkt me ook zoooo handig, maar ja. Je kunt niet alles hebben!

Wat vervelend toch dat je zo'n last hebt na het rijden! Top dat je dan toch gewoon gaat +:)+ Heb je trouwens wel eens een Ijslander geprobeerd?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » di 05 okt 2010, 10:15

Ohhh dat ziet er nou es super gezellie uit...

Ben jalooooeeeeerrrssss...
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 05 okt 2010, 10:55

Balen joh, dat je er steeds zo'n last van hebt. Misschien Marga maar eens voor de kar met een rit, dat is voor jou dan toch gemakkelijker en comfortabeler denk ik.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie