Bezoekje Fjellko en marsmannetjes

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nina1993

Bezoekje Fjellko en marsmannetjes

Bericht door nina1993 » ma 04 okt 2010, 14:14

Gisteren ben ik op mijn gemak naar Huizen gekacheld en heb daar genoten van het mooie weer en de fjorden. Eerst even gezellig gekletst en toen naar Fjellko toe. Hij staat er super bij, is flink gegroeid (gelukkig maar) en heeft het prima naar zijn zin. Leuk was om te zien dat hij me toch nog wel leek te herkennen. Met name mijn linkerjaszak was hij nog niet vergeten :+ . Daar heb ik vaak wat lekkers in zitten en dat wist hij dus nog wel.

Na een rondje door het land (Annelisa ook nog gezien, geaaid en wat lekkers toegestopt :)) ) zijn we naar stal gereden. Eerst nog even langs Cai en wat is hij ook gegroeid! Ik heb hem 2 jaar terug voor het laatst goed bekeken en dan is het verschil ook wel leuk om te zien.

Vervolgens door naar stal om daar met zijn viertjes lekker te gaan rijden. Karin had mij Pebbels (of moet ik Pebbles schrijven?) toebedacht. Je moet haar zelf enthousiast maken en dan doet ze leuk mee, maar laat je het op zijn beloop dan doet zij dat ook hihi.. Was ook wel weer lekker hoor. Meestal hebben mijn dames de turbo aan staan en ben ik vooral bezig met inhouden ipv aandrijven. Nu was ik eens de laatste van de groep ipv de eerste :D . Verder een hele gezellige rit gemaakt en tegen vieren weer huiswaarts gekeerd.

Daar gelijk door naar ons eigen spul en Eliene maar in het grote land gegooid. Die vond zo'n berg gras prima (de anderen staan op dieet en Eliene heeft dat totaal niet nodig), maar de achtergebleven dieren vonden het maar niets. Nina spotte wat geels door de houtwal heen en dat gaf zoveel adrenaline dat ze echt de kolder in de kop kreeg. Natuurlijk deden Zhellie en Kjaere mee en dat leverde ook leuke plaatjes op.

Allereerst natuurlijk Fjellko:
Afbeelding

Afbeelding
Ik zie hier veel meer Zhellie dan Timor in. Lijkt 1 en hetzelfde koppie te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook dit sukkeldrafje is heel herkenbaar, Zhellie kan ook zo op haar elvendertigste lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan het spul hier thuis:
Afbeelding

Afbeelding
En strekken maar :+

Afbeelding

Afbeelding
Zoals ze hier haar achterbeen gebruikt mag ze dat vaker doen, gaat ook weer de goede kant op gelukkig.

Afbeelding
Ons kereltje. Hij doet het sinds de tandartsbehandeling langzaam aan weer wat beter gelukkig

En om af te sluiten mijn favoriet uit de serie:
Afbeelding
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Megan

Re: Bezoekje Fjellko en marsmannetjes

Bericht door Megan » ma 04 okt 2010, 15:20

heerlijk koppie heeft Fjellko. Ik vind die clownsoogjes en zwarte snoetjes altijd zo leuk van de graatjes :P Wat zit hij al dik in z'n haar! Wordt vast een strenge winter. Die laatste foto is inderdaad leuk zo met z'n drieeën naast elkaar.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » ma 04 okt 2010, 16:02

wat een knappe fjord zeg!!
SUperLief hoofdje heeft hij!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 04 okt 2010, 16:32

Prachtige foto, die laatste!
Fjellko ziet er echt super uit, hij geniet van het goede leven. Toch zie ik er ook wel Timor in!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
foss

Bericht door foss » ma 04 okt 2010, 18:14

Ja het was gezellig gisteren lekker gereden ik dacht ach laat ik Yvonne eens een rustig ritje bezorgen nou dat is aan Pebbels wel besteed.
En natuurlijk een merrie want Yvonne is van de merries.

Nu ik de foto's van Zhellie zie is het echt zijn moeder de zelfde aftekening op zijn neus.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ivonne

Bericht door Ivonne » ma 04 okt 2010, 18:16

Ik zie ook wel iets Timor in Fjellko hoor. Mooie foto's, die shet is leuk
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Tass

Bericht door Tass » di 05 okt 2010, 08:41

Leuke foto's :D. Hij ziet er goed uit :j
Mijn Toppers:
Blondie :+: Fiorano :+: Aiden van de Alsemgeest :+:
Plaats reactie