Door drukte is het er nog niet eens van gekomen om van mijn knappe veulen een fototopic te maken van haar dagje Rolde

dus bij deze.
Ik had haar samen met Ivonne vrijdagavond in de regen gewassen. Die moeite hadden we ons achteraf kunnen besparen.....

. Zaterdagmorgen was ze viezer dan ooit, aan 1 kant compleet onder de modder. Dit was dan wel weer de kant naast Nis dus dat was nog weer een soort van meevaller. Wassen had met het koele vochtige weer ook geen zin meer dus veulen maar vies gelaten. Jammer dan. De trailer op ging redelijk. Ze loopt er helaas niet zelf op hoewel we die week al wel een keer geoefend hadden.
Eraf in Rolde ging trouwens wel prima. Ze daarna aan de trailer gezet. Nis was echt kuikenbraaf, die kent dit natuurlijk ook al lang. En Gjendra doet mama na, ook braaf dus

. Eerst Marloes en Guusje bekeken en toen waren wij in de 2e groep merrieveulen.
Gjendra liep keurig mee

. Ook niks geen ge-etter verder. Opstellen was wat lastig, ideale positie wilde ze niet echt innemen. We werden 4e van de 7 in onze rubriek met liefst 36 punten en dus een mooie A-premie

. Gjendra's lijstje was 8-7-7-7-7. Van de in totaal 14 merrieveulens waren er 2 met 38, 2 met 37 en geloof 3 met 36 punten waaronder Gjendra. Mooie score dus voor mijn kleine merriemeisje!
Zie hier Gjendra's vieze kant
Ze kijken hier precies gelijk uit de ogen
Opstellen (Gjendra wilde niet echt de ideal keuringspositie innemen). Zo bezien heeft ze idd wel een ietsje steil achterbeen lijkt het.
Ze heeft echt 4 pikzwarte onderbeentjes
Dan is het afwachten geblazen en kijken we wat rechts...
....en links
Gjendra ziet ook wat
Ik krijg gezellig een knuffel van Nis

. Jammer dat Tamara de zweep net voor haar gezicht langs heeft.
Weer lopen
Zo moeder zo dochter
Trotse Gjendra met haar rozet. Ze vond het niks erg dat ding aan het halster. Maar wat ik nou voor gezicht trek??
Jammer van die man ervoor, hier kijk ik lekker blij
En de laatste, hier wandelen we de ring weer uit
Geslaagde dag dus. Heb nog meer foto's maar die moet ik nog ff uitzoeken.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!