een rodblakke die kan vliegen!
Re: een rodblakke die kan vliegen!
Toevallig had ik van de week in mijn bestand alle FW-fjorden nog een nagelopen en toen dacht ik bij Ydo 'goh, daar horen we ook nooit meer iets van, het FW vinkje maar weghalen'. Maar hij is er weer, vinkje wordt weer geplaatst.
Als hij irl net zo mooi is als op de foto's is het echt zonde dat hij geen hengst meer is, mooi paard. En je dochter staat er prima op.
Als hij irl net zo mooi is als op de foto's is het echt zonde dat hij geen hengst meer is, mooi paard. En je dochter staat er prima op.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bedankt voor jullie leuke reactie`s! Ik zal dan toch maar weer eens vaker foto`s plaatsen. Ik heb nu een eindelijk een goede dicicam (Sony Alpha 500) dus het zal wel lukken. Ik zelf vind Katrin ook niet te groot voor Ydo maar zij vind het. Kan ook wel wezen omdat er een paar meiden van ponyclub opmerkingen hebben gemaakt.... (jaloerse pubers he
). Laatst zat ze op de duitse rijpony van ons buurmeisje, die is 1.48 maar heel smal. DAT zag er echt niet uit. Ydo is heel stevig en gespierd dus hij "dekt" een grote ruiter wel af zoals ze dat in duitsland noemen.
Fotos zijn inderdaad niet in Nederland opgenomen! Wij wonen in Duitslands noorden, 50 km boven Hamburg, 100 km zuidelijk van de Deense grens. Hele mooie buurt hier, heuvelachtig met veel zandige landbouwwegen en een groot bos (Segeberger Forst) in de buurt. Blijf hier lekker wonen hoor
!
Voor de FWtjes die ooit eens langs de A7 richting Denemarken reizen en de afrit Großenaspe tegenkomen: jullie zijn hier altijd welkom voor een bakkie koffie
!

Fotos zijn inderdaad niet in Nederland opgenomen! Wij wonen in Duitslands noorden, 50 km boven Hamburg, 100 km zuidelijk van de Deense grens. Hele mooie buurt hier, heuvelachtig met veel zandige landbouwwegen en een groot bos (Segeberger Forst) in de buurt. Blijf hier lekker wonen hoor

Voor de FWtjes die ooit eens langs de A7 richting Denemarken reizen en de afrit Großenaspe tegenkomen: jullie zijn hier altijd welkom voor een bakkie koffie

Wat een uitstraling heeft dat paard! Ik vind je dochter er prima op passen, mooi stel samen!
Wow, hij is prachtig! Het past prima hoor vind ik! Kan me voorstellen dat ze 'm mist...
Leuke combi, mooie fjord ook! 
Wil ik wel vaker plaatjes van zien

Wil ik wel vaker plaatjes van zien

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik vind ze juist een prachtige combinatie! Het is dat je zijn stokmaat en haar lengte erbij hebt gezet, maar zou dat nooit verwacht hebben.
Heerlijk stel, mooie foto's en top genieten!
Heerlijk stel, mooie foto's en top genieten!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..