Mijn jubileum foto's
Re: Mijn jubileum foto's
ik heb een poosje voor Annalynn gereden, volgens mij heb ik wel ergens foto's van haar gezien, op bokt zijn ook mensen met foto's van het jubileum
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Leuk overzicht zo Ivonne, leuke foto's ook. Ik moet zeggen dat ik nog een hoop mensen gemist heb die aanwezig waren
, vond het nog druk zat. Ik vond de water/vlaggen en tonnenrace ook echt hilarisch af en toe
! En ik vind die fjordjes samen dan altijd zo verdraagzaam, met de meeste andere rassen was de ring te klein geweest denk ik (en het publiek een stuk platter)
.

Ah, ik zie mijn Keet voorbij komen
Je hebt toch ook een mooie van dat ze wel springt?
Was heel jammer, ze heeft inderdaad weinig ervaring, maar springen kan ze heel zeker wel.
Ingrid had alleen maar even kunnen inrijden, omdat het onderdeel plotseling een kwartier
vervroegd werd. Toen sloeg mijn meisje dus een beetje dicht van alle indrukken
Heb je nog meer foto's van Keet Ivonne?
Zitten verder echt nog leuke plaatjes bij, zeker omdat je als je zelf meedoet met zo'n
dag dat je al snel een heleboel dingen mist.

Was heel jammer, ze heeft inderdaad weinig ervaring, maar springen kan ze heel zeker wel.
Ingrid had alleen maar even kunnen inrijden, omdat het onderdeel plotseling een kwartier
vervroegd werd. Toen sloeg mijn meisje dus een beetje dicht van alle indrukken

Heb je nog meer foto's van Keet Ivonne?
Zitten verder echt nog leuke plaatjes bij, zeker omdat je als je zelf meedoet met zo'n
dag dat je al snel een heleboel dingen mist.

Ereplaatsje voor

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk om zo toch een indruk van de dag te krijgen, mooie serie heb je er van gemaakt Ivonne!
Prachtig ook, alle meerkampfoto's. Weet niet of onze geeltjes dat zo braaf hadden gedaan allemaal
Prachtig ook, alle meerkampfoto's. Weet niet of onze geeltjes dat zo braaf hadden gedaan allemaal

Leuke foto's deze ook!
Aan jou ook de vraag of ik de foto's van ons team voor eigen gebruik mag opslaan...please...
Aan jou ook de vraag of ik de foto's van ons team voor eigen gebruik mag opslaan...please...

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Mooie foto's Ivonne!
Leuk ook om jullie gesproken te hebben.
Leuk ook om jullie gesproken te hebben.

Je bent gewoon vergeten de winnaars van het Concours d'Elegance te kieken
Heb zelf ook heel veel gemist, zowat aan alle onderdelen meegedaan dus foto's kijken is dan wel erg leuk!

Heb zelf ook heel veel gemist, zowat aan alle onderdelen meegedaan dus foto's kijken is dan wel erg leuk!
Mooie foto's Ivonne!! Die stoetfoto geeft meteen sfeer. Houd me ook zeker aanbevolen voor een grote versie
, vooral die van de zijkant lijkt me een mooie foto voor mijn moeder, die toch de hele oranje jurk genaaid heeft. Dus als het mag....
@Claudia: Geeft niet hoor, haha, thuis heten we ook al jaren Jannabel en dat noemt zich dan je vader

@Claudia: Geeft niet hoor, haha, thuis heten we ook al jaren Jannabel en dat noemt zich dan je vader

Geluk is de vrucht van intens werk
Leuke foto's weer! Ik heb jou helemaal niet gespot met je camera. Had waarschijnlijk alleen maar oog voor de paardjes. Ik vond het een supergezellige dag. 

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
JannabelBella schreef:@Claudia: Geeft niet hoor, haha, thuis heten we ook al jaren Jannabel en dat noemt zich dan je vader

@Megan: tis daar toch niet zo groot maar we hebben jou niet gezien

Leuk overzicht zo Ivonne.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Huh, was jij er ook Megan???? Niet gezien.
Yvette, als je me je email adres pb't stuur ik je ze, heb een heleboel volgens mij, ook wel hilarische, maar wist niet of je die op FW wou hebbn, moet je dan zelf maar beslissen
Claudia, heb niet heel veel meer van Keetje geloof ik.
Winnars er niet op? Sorry, heb alleen de echte bekenden gekiekt, had oren en ogen tekort
Ik heb nog veel meer Annabel, weet niet of ik je mail adres nog heb, dacht het wel, dan stuur ik ze wel even.
Yvette, als je me je email adres pb't stuur ik je ze, heb een heleboel volgens mij, ook wel hilarische, maar wist niet of je die op FW wou hebbn, moet je dan zelf maar beslissen

Claudia, heb niet heel veel meer van Keetje geloof ik.
Winnars er niet op? Sorry, heb alleen de echte bekenden gekiekt, had oren en ogen tekort

Ik heb nog veel meer Annabel, weet niet of ik je mail adres nog heb, dacht het wel, dan stuur ik ze wel even.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Erg leuk, dit overzicht, heb het op het concours d'elegande na allemaal gemist...
Die snelheidsrit van Harma is gaaf!
Die snelheidsrit van Harma is gaaf!