De veteranen en elitepaarden van het jubileum
Re: De veteranen en elitepaarden van het jubileum
Mooie foto's! En agossie Sunngard. Ondanks haar doorgezakte rug vond ik haar er niet zielig uitzien. En leuk om de oma van Zero te zien (met zijn oom ernaast).
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Mijn fjord is een nakomeling van Goldy en heeft eczeem helaas...Cindy+Uniek schreef:oef 37 wat een leeftijd
en die rug schrok ik ook wel van!!
maar jongens kijk eens naar oude mensen, hoe kr m lopen die wel niet?
voorover op de rollator, dan zeggen we toch ook niet geef maar een spuitje
mooie foto's van de oudjes
is goldy nou een eczemer?
ik weet nog dat hij wel altijd draadjes in de stal spande zodat ze niet zou schuren op de keuring, maar hebben haar vele nakomelingen daar dan geen last van? gezien ze altijd zeggen beter niet te fokken met een eczemer?
He? Ik zie net dat Christiaan gewoon een volle broer is van Trix, een jaar later!
Heb hem die dag gezien, en er helemaal niet op gelet, had namelijk ook geen boekje.
Jeetje, wat bijzonder!
Weet jij zo of die mensen toevallig ook in Gelderland wonen, Anita?
Sunngard had ik eigenlijk alleen maar van de voorkant gezien, op tv en op foto's.
Van deze foto schrik ik toch wel een beetje. Ik weet niet of Trixje er nog was
geweest dan. Al lijkt ze wel erg vrolijk nog, moeilijk...
Toch had mijn oudje prima mee kunnen doen. Ik ga Trix steeds meer bijzonder
vinden
.
Heb hem die dag gezien, en er helemaal niet op gelet, had namelijk ook geen boekje.
Jeetje, wat bijzonder!
Sunngard had ik eigenlijk alleen maar van de voorkant gezien, op tv en op foto's.
Van deze foto schrik ik toch wel een beetje. Ik weet niet of Trixje er nog was
geweest dan. Al lijkt ze wel erg vrolijk nog, moeilijk...
Toch had mijn oudje prima mee kunnen doen. Ik ga Trix steeds meer bijzonder
vinden

Dag lieve, lieve Trix... 

Jep! In de foto's die ik van Sverre zag van het jubileum zag ik Roon ook terug.Ziggy schreef:ja Roon is ook een Lenngard he?
Mama van Gwen
(7-2-15)

Ja, dat weet ik. Die wonen idd in Gelderland. Ik stuur je even een PB met het precieze adres. Staat overigens ook in het zomerboekje van het stamboek, in het jubileumgedeelte. Ik weet niet of je lid bent en het boekje hebt. PB komt er aan.siets schreef:He? Ik zie net dat Christiaan gewoon een volle broer is van Trix, een jaar later!
Jeetje, wat bijzonder!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@Anita, Urania (moeder van Trix en Christiaan) was die van Mevr. Harselaar?
Ctje 

Ja klopt inderdaad
.
Heb ongeveer 4 jaar geleden nog contact met haar gehad, toen leefde Urania nog.
Laatst op de gok nog een keertje een mail gestuurd, maar geen reactie gehad.
Weet jij meer over Urania?

Heb ongeveer 4 jaar geleden nog contact met haar gehad, toen leefde Urania nog.
Laatst op de gok nog een keertje een mail gestuurd, maar geen reactie gehad.
Weet jij meer over Urania?
Dag lieve, lieve Trix... 

Mooi overzicht! Wat bijzonder om drie paarden te hebben die alle drie elite zijn.
Odette&Fenna
-
Wat een leuke foto's Anita. Heb die van Gaby gelijk opgeslagen op mijn computer, mooie herinnering van die dag 
Hoop dat Gaby ooit zo oud mag worden als Sunngard, wat een leeftijd. Die doorgezakte rug vind ik er wel altijd akelig uitzien, maar hele oude vrouwtjes lopen ook altijd krom probeer ik dan maar te denken.

Hoop dat Gaby ooit zo oud mag worden als Sunngard, wat een leeftijd. Die doorgezakte rug vind ik er wel altijd akelig uitzien, maar hele oude vrouwtjes lopen ook altijd krom probeer ik dan maar te denken.
@siets.. daar kende ik haar dus van in het familietopic.. Urania stond eerder altijd in het bos waar ik vroeger altijd reed. Later kwam ik daar wel eens met Bart aangezien ze met Polly en Urania ook nog wel klant was bij bart. Een paar jaar geleden is mevr Harselaar verhuist naar Vaassen Urania heeft daar nog een tijdje in een soort van rusthuis gestaan maar is kort daarna overleden.
Ctje 

Ik zit net even te kijken in mijn bestand maar nu zie ik dat Trix en Christiaan helemaal geen volle broer en zus zijn maar alleen halfbroer en zus via hun vader Astrix.
Hun moeders heten weliswaar allebei Urania maar Christiaan is van Urania U-88 (v. Normann I-23) en Trix is van Urania U-135 (v. Einar E32). Deze laatste is idd van mw. Harselaar geweest.
Hun moeders heten weliswaar allebei Urania maar Christiaan is van Urania U-88 (v. Normann I-23) en Trix is van Urania U-135 (v. Einar E32). Deze laatste is idd van mw. Harselaar geweest.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh, hi. Dat is stom
Wel weer erg toevallig dan, dat er 2 urania's zijn geweest! Niet goed
gelet op het levensnummer...

gelet op het levensnummer...
Dag lieve, lieve Trix... 

- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Wat voegd dit toe aan dit topicCindy+Uniek schreef:is goldy nou een eczemer?
ik weet nog dat hij wel altijd draadjes in de stal spande zodat ze niet zou schuren op de keuring, maar hebben haar vele nakomelingen daar dan geen last van? gezien ze altijd zeggen beter niet te fokken met een eczemer?