Wij zijn twee broertjes...........
Re: Wij zijn twee broertjes...........
Ik vind Dieter echt zo leuk, als ik nu een fjord zou zoeken dan zou ik het wel weten 

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Sjors en Sjimmie qua voorpluk haha! Lekker hoor dat ze zulke goede maatjes zijn! Nemen jullie hen mee naar het jubileum of worden dat merries?
behalve de uitstraling vind ik ze ook niet echt op elkaar lijken.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
hihi die staat er nog hoor, dit was nog 1 halte eerder.... Gister stonden (nou ja hoorden zeJanno schreef:OOO dus zo stond het! Vraag me wel af waar de paal helemaal links in beeld is gebleven
??

Vandaag had Bink er weer andere ideeen over hihi, paaltje leeft nu helemaal niet meer denk ik...

@ Sas: Jubileum wordt wel Bink, maar Dieter is niet mee ivm het niet onder 4 jaar mee mogen doen aan de toertocht.
Verder gaat er niets mee.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Mooi stel samen echte broeder liefde.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)