Finnea terug op Fryske grûn
Re: Finnea terug op Fryske grûn
Wat is Finnea toch een knappe meid!!!! Fijn dat je ze nu dichterbij huis hebt Reinou. En Ivonne heeft ze super door de winter gekregen!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Wat een sjieke dame! En ze lijkt op pappie 

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik blijf ook altijd een zwak houden voor Fatoush hoor!! Daar krijg je een topper aan, let maar opLovemischa schreef:ik kom zéker eens langs Reinou! Het voelt ook een beetje als MIJN meissie![]()
En jij bent welkom hoor, je zou me nog eens met Marga op de foto zetten toch? Gaan we doen!

De fotoshoot komt er ook zeker, wordt alleen niet eerder dan juli. Ach dan hebben we teminste wel mooi weer (hopelijk)

ik heb echt geen idee of hij groot is of niet, heb alleen Finnea als vergelijkingsmateriaal. Fin is nauwlijks kleiner als Fatoush hoor, en bijna aan maand jonger!
Is ze nu goed gewend? Vreemd genoeg merk ik niks aan de lummels hier....had ik anders verwacht
Is ze nu goed gewend? Vreemd genoeg merk ik niks aan de lummels hier....had ik anders verwacht
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....