Farmers Field Trail 2010

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
kristelhans

Farmers Field Trail 2010

Bericht door kristelhans » zo 23 mei 2010, 19:29

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik als toeschouwer naar de Farmers Field Trail in Koekangerveld (Drenthe) geweest en het was fantastisch! Volgend jaar wil ik met Beer mee gaan doen. Ik had geen zin om alle (bijna) 100 foto's te verkleinen dus hier een link naar het album waar alles in staat. Er deden een stuk of 4 fjorden mee en (hoe kan het ook anders) die zie je dan ook erg veel op de foto.. vooral 1. De naam van die fjord was Megan en zij en haar baasje komen uit Huizen ('t Gooi). Ik heb een briefje met mijn e-mail adres achter haar ruitenwisser gedaan omdat ik zoveel foto's van haar had! De andere fjord (zonder zadel) was al 32 en heet Yke. Super conditie en zo lief!

Graag niet voor eigen gebruik gebruiken tenzij je me even een berichtje stuurt.

http://s668.photobucket.com/albums/vv44 ... CN4495.jpg

Enjoy!

Groetjes Kristel
janna
Contacteer:

Re: Farmers Field Trail 2010

Bericht door janna » ma 24 mei 2010, 07:57

He leuk, zie dat Grietje en Chinook (Red Pebbles x Merens, donker wildkleurige paardje met de fel blauwe tenu op foto 2) ook weer van de partij waren.
Die is zo leuk uitgegroeid, weet nog wat voor toverballetje dat als veulen was (stonden bij Raya op stal).
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 24 mei 2010, 08:27

Wat leuk dat je een bekende hebt gezien! Zij reed ongeveer gelijk op met de fjord..het viel me op dat die mevrouw zo aan het stralen en genieten was! Super leuk om te zien!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 24 mei 2010, 08:47

Het ziet er leuk uit, Kris!! Ik baaaaalde echt, moest zaterdag avond al werken en toen was 't al niets met mij... Jammer!
Maar volgens mij hebben jullie het wel leuk gehad!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 24 mei 2010, 08:58

Hee Marleen, ja het was leuk! Jammer dat je ziek was! Volgend jaar ga ik meedoen als het kan haha..moet je me dan maar komen aanmoedigen! ;) Beterschapjes!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 24 mei 2010, 09:46

Kan dat zomaar? Lijkt mij ook wel heeeel gaaf!! Maar dan zou ik hard moeten oefenen denk ik :P
Dan kom ik je aanmoedigen! (Als ik weer terug ben uit DE dan ;) )
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » ma 24 mei 2010, 09:59

ik had mij ook opgegeven helaas kon ik neit meedoen vanwege mijn zwangerschap. denk dat lyn het heeel goed had gedaan. hopelijk volgend jaar.
ik denk echt dat de meeste fjorden hier echt goed kunnen presteren, ze zijn zo koel, overal voor in, nieuwsgierig.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 24 mei 2010, 10:34

Wat leuk dat je je had opgegeven..je bent ook niet geweest om te kijken? Was ook heel leuk! Ik wil volgend jaar ook wel vrijwilliger zijn als ik niet mee zou kunnen doen..echt zo leuk daar! Het weer was ook echt fantastisch natuurlijk! Beer en ik hebben al veel rare dingen aan de hand gedaan en zijn nu ook onder het zadel 'gekke' dingen aan het doen..ik kan hekjes openen en sluiten vanaf zijn rug (bakdeur) en ik kan hem tussen een oxer (de breedte van de oxer waar de stalbaas met paarden over heen springt is breed genoeg voor ons) in parkeren met mij op zijn rug en we zijn nu ook met achterwaartse dingen bezig..van die handige dingen.. Over een jaar is Beer al veel verder dus zou wel moeten kunnen!
De sfeer was vooral heerlijk!
Esther

Bericht door Esther » ma 24 mei 2010, 11:25

Misschien moet ik volgens jaar ook maar eens gaan kijken, ziet er leuk uit!!
Is dat Chinook!! Tja, die is natuurlijk ook ouder geworden. Die heeft als veulen/jaarling nog een tijdje met Bente samengewoont..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » ma 24 mei 2010, 14:16

Dat is Stella Faurré, die ken ik wel(van Megan de fjord) kan wel haar mail adres aan jou geven!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 24 mei 2010, 16:52

He Tamara wat leuk! Ik wacht eerst wel even een weekje af..heb mijn email adres achter haar ruitenwisser gedaan..onderweg hebben we nog even gekletst en ze zei dat ze na de rit haar email adres wilde geven omdat ze wel foto's wilde..haar vriend/man liep ook mee met camera dus ze heeft er vast ook al wel heel veel! Echt een leuke fjord was dat zeg..zo'n blij hoofd! Ze hebben het ook super gedaan..weet de uitslagen zo niet maar het Megan ging overal zo langs, door, over!

Esther, het was echt leuk! Ook om te kijken..ik hoop dat ik volgend jaar mee doe!
Esther

Bericht door Esther » ma 24 mei 2010, 17:04

Dan kom ik je aanmoedigen hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 24 mei 2010, 17:58

Jeehj! Gezellig!
Plaats reactie