jullie hebben het inmiddels allemaal wel gelezen dat ziggy verhuist is en ik daardoor geen verzorgpaardjes meer had.
nu had ze een vriendin genaamd lenny die heeft ook 2 paardjes.
toen we laatst gingen rijden vroeg lenny of ik nog iemand wist die op 1 van haar paarden meewilde, dus ik mijn vriendin ramona gevraagt en die wilde natuurlijk dolgraag mee.
op het einde van de rit had ramona dus 2 verzorgpaardjes genaamd max en meindert, heel leuk voor haar konden we vaker met z'n 4e gaan rijden aangezien ik dan vera en exle had.
nu kreeg ik een aantal weken voor het vertrek te horen dat clau zou gaan verhuizen.
tijdens de laatste grote rit, vroeg clau of ik het miss leuk zou vinden om ook max en meindert te gaan verzorgen en lenny vond het goed, dus ik zo van ja lijkt me ook wel leuk kunnen ramona en ik samen verzorgen...rijden zal wel wat problemen opleveren omdat er maar 1tje te gelijk meekan met lenny en lenny niet zovaak kan ochja dat overleven we wel toch..
nu kon ik een tijdje niet omdat ik moet leren voor mijn exames enzo, maar vandaag ben ik samen met ramona gaan verzorgen, zij was al een paar keer eerder geweest maar dat boeit niks.
1.meindert

2.max

3.ramona poetsen

4.max en meindert

5.ramona meindert longeren

6.poging tot springen

7.even overleggen.

8.en toen was het mijn beurt...help...

9.jaa het is met toch gelukt.

10. deze is goed joch.

11.ramona pas op hij rent je om.

12.domtidomtodom.(ofzoiets)

13.max is een echte fjord en alles wat hij doet is eten.

14.en toen was de benzine op.

15. ramona met max.

en hoe vinden jullie ze...?