10u gingen we de ponies naar de wei doen, de andere paarden stonden er al. ze moesten eigenlijk in de grote kudde rechts. nou dat ging helemaal mis

hebben toen een ander kleiner groepje geprobeerd maar ze waren zo over de rooie van alles dat ze weer meteen uitbraken

en dus hebben we ze maar op een leeg stuk gezet..
hafjaarlingetje stond daar eerst bij maar die brak weer uit naar de grote kudde

ze staan dus nu samen, wel shetjes die onder de draden komen buurten. alleen Pippi duikt onder die draden door richting weer een andere kudde wat bekend staat als de badd ass kudde..

en dan gaat Ko er achter aan..
ze bleven eerst supergoed in hun eigen land, dus wij snel naar de mac (na 3uur kijken he..) komen we terug.. stonden ze dus opeens in die badd ass kudde soort van

dat ging wel goed op zich ze mochten er niet bij maar als ze braaf opzij gingen lieten ze hen wel met rust. en uiteindelijk is het wel de bedoeling dat ze dan in die kudde gaan komen.
naja ik heb ze nog 2x teruggezet naar hun eigen land.. uiteindelijk 5u naar huis gegaan.. ben dus heel benieuwd waar ze staan morgen.
vond het erg spannende dag.. en vannacht ook.. als ze morgen er nog levend staan zonder gebroken benen ga ik ontspannen denk ik

en Ko dacht alleen maar aan.... eten

standfoto voor alle spannende dingen

jeej grasjes!

gras..

gras..

meer gras

samen <3

met de andere paardjes

effe krabben

en op pipje passen

knapperd!