Evian heeft een speelkameraad

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Bella
Contacteer:

Re: Evian heeft een speelkameraad

Bericht door Bella » vr 19 feb 2010, 10:49

ha wat grappig om te zien. Ik herinner me de veulenfoto's namelijk nog van Eskil van Joske :D
Die is al heel wat mans geworden. En Evian is ook leuk, maar zo naast Eskil nog wel stukje smaller...hopelijk vliegt die het komende jaar ook nog wat de breedte in....rastype heeft hij in ieder geval zeker weten :j.
Geluk is de vrucht van intens werk
Yvette_Minouk

Re: Evian heeft een speelkameraad

Bericht door Yvette_Minouk » za 20 feb 2010, 11:33

Mir schreef:Oh wat een knapperd hebben jullie toch weer gefokt (heb nog nooit een fokproduct van jullie gezien wat me niet aansprak :D )! Blijft Evian hengst de komende tijd? Heerlijk dat ze zo samen kunnen aanklooien, dat ravotten komt vast nog wel!
Bedankt voor het compliment! :)
Ja hij blijft gewoon hengst de komende tijd. Ik weet ook niet wat de plannen zijn van mijn ouders met betrekking tot een castratie, dus ik wacht het maar af :+

Annabel: Eskil is aardig mans geworden inderdaad! Vorig jaar was hij nog vrij smalletjes, maar dat is hij niet meer. Evian moet nog wat uitdijen inderdaad, maar dat komt wel gezien de omvang van moeders :D Hij is de laatste dagen zijn reserves aan spekkies kwijtgeraakt dus hij is momenteel nog smaller, maar dat komt wel weer :)
Plaats reactie