Held op sokken

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Megan

Re: Held op sokken

Bericht door Megan » zo 14 feb 2010, 22:02

hahaha wat pienter trouwens dat Baranna weet hoe ze het deksel eraf kan krijgen. Zoiets zou ik ook als nachtmerrie voor me zien dat met haar hoofd in zo'n ton brrrrr. Gelukkig kun jij je zoiets voorstellen en dan gebeurt dat ook niet +:)+ .
Zero speelt op het moment met stokken :+ Net een hond... hij blijft net zo lang Dorinn vervelen tot ze ieder aan een eind staan te trekken ... Ik haal alles wat los en vast zit uit het land maar hij sloopt gewoon dingen ehum. Dan haal ik me ook allerlei enge dingen in m'n hoofd die maar kunnen gebeuren.

Ik vind Fatoush trouwens steeds meer een echte kerelkoppie krijgen! Echt leuk die drie boefjes bij elkaar! :)) Grappig ook die karakterverschillen tussen de twee kleintjes.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ivonne

Re: Held op sokken

Bericht door Ivonne » ma 15 feb 2010, 07:10

ze spelen hier ook graag met stokken. Fatoush had laatst een hele lange en hij "sloeg" Fin er echt mee voor de kont leek het wel :=
Ze zijn qua karakter echt totaal verschillend, alhoewel allebei erg nieuwschierig, maar Fin moet altijd het voortouw nemen. Ik weet zeker dat we Finnea gaan missen, ze hebben het zo leuk met z'n allen. Ik hoop dat ze gauw bij elkaar in kunnen, Baranna mist Marga nog steeds. En andersom
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Plaats reactie