Jaaa goed idee. Leo reageert hier op de achtergrond: Je moet eerst maar weer eens kunnen komen!" Tja, het is echt té lang geleden hoor!Charret schreef:Dat hoofdjeDaar gaan we leuke foto's van maken komende zomer
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Lieve welsh pony
-
Re: Lieve welsh pony
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst wat een schattig koppie.
Ik heb zelf ook een welshpony voor mijn zoontje en het is echt een schattig gezicht als die kleine kinderen erop zitten.
Mijn zoontje is pas 3 maar hij gaat er graag op zitten en dan een klein stukje stappen.
Ik heb zelf ook een welshpony voor mijn zoontje en het is echt een schattig gezicht als die kleine kinderen erop zitten.
Mijn zoontje is pas 3 maar hij gaat er graag op zitten en dan een klein stukje stappen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
haha moet ik dan ook in mn outfit van toen gaan...dan komen jullie niet meer van de grond van het lachenleoensuzanne schreef:Oh Annabel, je mag best wel een keertje komen borstelen hoor!

Geluk is de vrucht van intens werk
Gefeliciteerd met dit heerlijk schatje, plaatje om te zien, met die grote onschuldige oogjes.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
-
Ja doe maar en als je dan Charret onderweg oppikt, kan ze daar meteen foto's van makenBella schreef:haha moet ik dan ook in mn outfit van toen gaan...dan komen jullie niet meer van de grond van het lachenleoensuzanne schreef:Oh Annabel, je mag best wel een keertje komen borstelen hoor!

-
mijn eerste pony was ook een witte welsh! ze kijkt zelfs wel een beetje op haar!
wat zal jullie meissie trots zijn op haar eigen pony!
heel veel geluk voor hun samen!
wat zal jullie meissie trots zijn op haar eigen pony!
heel veel geluk voor hun samen!
Azalie :: Isabeau
O, wat een leuk koppie. Mijn zusje heeft ook 2 welshjes gereden ooit. Zat best een hoop pit in in die dingen nog en het waren ook erg goede en faantieke springers. Mooi dat je een wat oudere pony hebt kunnen vinden Suzanne, die hebben vaak toch al wat meer gezien van de wereld
. Ben heel benieuwd naar foto's van Elles in haar geheel.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Dat vraagt om een foto-van-toen Annabel.Bella schreef:haha moet ik dan ook in mn outfit van toen gaan...dan komen jullie niet meer van de grond van het lachenleoensuzanne schreef:Oh Annabel, je mag best wel een keertje komen borstelen hoor!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

oooh Suus wat issie cute, wil wel mooie foto zien met Jessie r op he al ze eenmaal thuis is
-
@Caroline. Jessie wil duizend miljoen foto's van haar hebben. Ik heb al gezegd, dat we de 1000 wel zullen halen,maar die miljoen? Ik denk het niet.
natuurlijk laten we foto's zien van haar. Ik wil alleen wel dat ze eerst rustig kan wennen. Dus het zal niet meteen zijn.
Dank je wel voor al jullie leuke, enthousiaste reacties!
natuurlijk laten we foto's zien van haar. Ik wil alleen wel dat ze eerst rustig kan wennen. Dus het zal niet meteen zijn.
Dank je wel voor al jullie leuke, enthousiaste reacties!
-
ik kom altijd een heel eind! als ik weer kan lopen moeten we weer eens wat afspreken! kom ik je foto brengenleoensuzanne schreef:Jessie wil duizend miljoen foto's van haar hebben.

Azalie :: Isabeau
-
Tja, ik ken dat. Wil van Ronan een fotoboek voor mezelf maken, heb maar een selectie gemaakt voor in het boek. Boek heeft 61 blz, ik heb 405!! foto's. Ben nu toch wel wat aan het uitdunnen gegaan.Fabienne-Fotografie schreef:ik kom altijd een heel eind! als ik weer kan lopen moeten we weer eens wat afspreken! kom ik je foto brengenleoensuzanne schreef:Jessie wil duizend miljoen foto's van haar hebben.
Effe offtopic. Ik heb nog steeds geen fotonrs van mijn bijrijdster gehad. Heb er al meerdere keren om gevraagd. Maar je komt maar lekker hoor Fabienne. Kunnen we weer even gezellig bijkletsen!