Elske was echt in paniek en waarom weten we nu nog steeds niet. Toen we haar wilden pakken vloog ze weer terug de draden in wat overigens niet lukte. Vervolgens Daphne maar uit bad gebeld. We hebben Elske even in de garage gezet om de wonden beter te kunnen bekijken. Loopt die draak de nieuwe garagedeur er ook nog bijna uit

.
De draden zijn echt geknapt, net als diverse isolatoren, dus dat is echt met grof geweld gegaan. In eerste instantie dachten we aan Kjaere icm de vreemde wei als oorzaak, maar echt logisch is dat niet omdat Kjaere helemaal niet rot doet. Elske was er ook niet bang voor nadat ze weer in de weide stond. Raadsel dus.
Als je goed kijkt zie je op foto 13 ook nog wat bloedvlekjes. Van die 2 sneeën is gelukkig weinig meer te zien, maar we houden het wel in de gaten.
Foto 7 is inderdaad wel kenmerkend voor de verschillen. Ontzettend leuk om die types te zien. Het valt me wel op dat Elske ook richting de grofheid van Kjaere gaat. Had ik nog niet direct achter Zizoran gezocht.
Wat hier in de wei loopt was de complete keuringsrubriek jaarlingen van Beekbergen. Best grappig.
Ik schrok ook even toen ik een Eliene in het boekje zag staan. Ik kon het wel snel weer beredeneren van dat zal toch niet, dan zou ik daar toch wel iets van gehoord hebben? Was er dus al vrij snel van overtuigd dat het om een ander ging.
De planning is om Elske en Eliene hier een vast plekje te geven totdat ze een jaar of 3 zijn. Nu nog even met zijn drietjes, en na de Kerst (en voor Oud en Nieuw) gaan ze bij Nina, Zhellie en de shetjes in.